آفتاب

وزیر دفاع سوریه: جنگ به نفع ما پیش می‌رود

وزیر دفاع سوریه: جنگ به نفع ما پیش می‌رود

وزیر دفاع سوریه با بیان اینکه ارتش سوریه طی جنگ در این کشور اوضاع را به نفع خود به پیش برده است، از مخالفان خواست تا سلاح را کنار گذاشته و به آغوش وطن بازگردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سوریه نیوز، فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه در گفت‌وگوی تلفنی با تلویزیون این کشور به مناسبت شصت و نهمین سالروز تشکیل ارتش سوریه گفت: جنگی که سوریه با آن مواجه شده، از بی‌رحمانه‌ترین نوع جنگ‌هاست. اما با این حال این جنگ به نفع ملت و کشور سوریه پیش رفته و کسانی که فکر می‌کنند تروریست‌ها می‌توانند به اهداف خود در این کشور دست یابند، سخت در اشتباهند.

وی همچنین از تمامی مخالفان خواست تا سلاح خود را بر زمین گذاشته، عقل خود را به کار ببندند و به آغوش وطن بازگردند.

الفریج افزود: جنگ سوریه جنگی ترکیبی و در واقع جنگی نظامی، اقتصادی، سیاسی، اطلاعاتی و جاسوسی با هم است اما ارتش در طول مدت این جنگ توانست اوضاع را به نفع خود و ملت پیش ببرد.

وزیر دفاع سوریه خاطرنشان کرد: هیچ کسی نباید نقش مهم ارتش سوریه و به ویژه دفاع این ارتش از مسئله فلسطین را نادیده بگیرد و دستاوردهای مقاومت در جهان عرب شاهد دیگری بر اقدامات مهم ارتش سوریه در حمایت از دوستان و برادران خود در لبنان و فلسطین است.

وی تأکید کرد: ارتش و نیروهای مسلح سوریه همواره محافظ امنیت کشور و دژ محکمی در برابر نقشه‌ها و طرح‌های دشمنان خواهند بود و ما و دیگر شهروندان سوری در آستانه پیروزی آشکاری قرار داریم.

انتهای پیام

کد N421438

وبگردی