آفتاب

داور وزنه برداری ایران در المپیک نانجینگ چین قضاوت می کند

داور وزنه برداری ایران در المپیک نانجینگ چین قضاوت می کند

تهران - ایرنا - فدراسیون بین المللی وزنه برداری، محمد ملکی داور بین المللی ایران را برای قضاوت در دومین دوره بازی های المپیک 2014 نوجوانان در نانجینگ چین انتخاب کرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون وزنه برداری، محمد ملکی داور درجه یک بین المللی است که سال گذشته یکی از داوران برگزیده فدراسیون بین المللی برای رقابت های نوجوانان جهان، انتخابی المپیک بود.

وی در ازبکستان قضاوت هایی خوبی را از خود به نمایش گذاشت تا به عنوان یکی از داوران المپیک نوجوانان انتخاب شود.

این داور اراکی که سال 2011 هم یکی از داوران مسابقات وزنه برداری بزرگسالان آسیا در چین بود، روز 22 مرداد ماه از طریق دوحه راهی شهر نانجینگ چین می شود.

دومین دوره المپیک نوجوانان از 25 مرداد تا ششم شهریور در 30 رشته ورزشی در شهر نانجینگ چین برگزار می شود و کاروان ورزشی ایران با 17 ورزشکار در این رقابت ها شرکت می کند.

تیم دو نفره کشتی فرنگی رضا بیرالوند در دسته 85 کیلوگرم (دارنده طلا یک ضرب، طلا دو ضرب و طلا مجموع رقابت های قهرمانی 2014 نوجوانان آسیا) و سعید رضازاده در دسته به اضافه 94 کیلوگرم (دارنده مدال برنز یک ضرب، نقره دو ضرب و برنز مجموع رقابت های قهرمانی 2014 نوجوانان آسیا) که هم اکنون زیر نظر مهدی پانزوان و جورج زالای مجارستانی تمرین می کنند به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

ورزشی (1)**1067**1379
کد N420992

وبگردی