آفتاب

نقوی‌حسینی: یکپارچگی در جهان اسلام مانع تهاجم صهیونیست‌ها به مردم فلسطین است

نقوی‌حسینی: یکپارچگی در جهان اسلام مانع تهاجم صهیونیست‌ها به مردم فلسطین است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت، اگر کشورهای اسلامی پشت سر مردم فلسطین می‌ایستادند و جزئی از پیکره اسلام در مقابل رژیم صهیونیستی بودند این رژیم و قدرت‌های پوشالی جرات چنین جسارتی را به مردم غزه نداشتند.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: تهاجمات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌پناه و مظلوم غزه میدان آزمون ادعاهای نخ‌نما شده، پوشالی و دروغین کشورهای غربی در دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم است البته غربی‌ها بارها در این آزمایش‌ها شکست خورده‌اند و ادعاهای کذب‌شان افشا شده اما این بار هم سند دیگری بر سیاست‌های دوگانه و دروغ‌پردازی‌های غرب در دفاع از حقوق بشر، حقوق شهروندی، آزادی و دموکراسی است.

وی افزود: ذهن تاریخی افکار عمومی فراموش نمی‌کند که همین کشورهای غربی از جمله آمریکایی‌ها به بهانه حمایت از شهروندان سوریه ابزار جنگی‌شان را برداشتند و آمدند تا به سوریه به عنوان یک کشور مستقل حمله نظامی کنند که البته جراتش را نداشتند.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: امروز در برابر چشم همه ملل جهان زنان و کودکان فلسطینی و مردم غزه به شهادت می‌رسند به طوریکه تاکنون قریب به 1800 نفر به شهادت رسیده اند و بیش از 50 درصد آنان زنان و کودکان بودند، اما همین کشورهای مدعی دموکراسی نه تنها کوچک‌ترین حرکتی نمی‌کنند بلکه از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و کنگره و مجالس نمایندگی‌شان برای حمایت از این رژیم اعتبار و بودجه تصویب می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مرکز نفوذ منافع غرب در جهان اسلام است، تاکید کرد: غربی‌ها می‌خواهند به هر شکلی که هست این کانون نفوذ خود را در منطقه حفظ کنند و به همین دلیل اقدامات لازم را برای امنیت اسرائیل انجام می‌دهند اما این سیاست آشکار جنایتکارانه باید درسی برای کشورهای اسلامی باشد که فریب این ادعاها را می‌خورند و متاسفانه به جای اینکه با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند پول، سرمایه و وسایل جنگی‌شان را در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهند تا تروریست‌ها مسلمان‌ها را قتل عام کنند.

نقوی‌حسینی با تاکید بر لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در قبال رژیم صهیونیستی، یادآور شد: متاسفانه کشورهای غربی از تفرقه و بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی به ویژه کسانی که مدعی رهبری جهان اسلام هستند سوء استفاده می‌کنند. کشورهایی مثل عربستان و هم‌پیمانان آن که باید پشت سر مردم مظلوم فلسطین بایستند و در مقابل رژیم صهیونیستی جزء پیکره اسلام باشند متاسفانه در زمین غربی‌ها بازی می‌کنند و حتی با صهیونیست‌ها روابط پنهان دارند و از منافع آنها حمایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر اتحاد، وحدت و یکپارچگی در جهان اسلام وجود داشت نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه قدرت‌های پوشالی هیچ کدام جرات چنین جسارتی را به مردم فلسطین نداشتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با اشاره به آمادگی کامل ایران برای هر نوع کمکی به مردم غزه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم غزه برای مقابله با تهاجمات وحشیانه صهیونیست‌ها حمایت می‌کند تا زمانی که مراجع دروغین بین‌المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر به خود بیایند و جلوی این جنایات را بگیرند.

انتهای پیام

کد N420584

وبگردی