آفتاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛

اداره ارشاد به دور از هرگونه سیاسی بازی فعالیت می‌کند

اداره ارشاد به دور از هرگونه سیاسی بازی فعالیت می‌کند

من با کار سلیقه‌ای مخالفم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هرگونه سیاسی بازی و حزب و جناح دوری می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: من با کار سلیقه‌ای مخالفم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هرگونه سیاسی بازی و حزب و جناح دوری می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی، مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین، موسی احمدی در دیدار با اعضای مجتمع فرهنگی دیجیتالی کاسپین استان قزوین بر فعالیت به دور از جناح و حزب تأکید کرد و افزود: صداقت، توانمندی و داشتن نتیجه مطلوب مهم‌ترین ویژگی است که زیرمجموعه فرهنگ و هنر استان باید داشته باشند و در این میان افراد باید از سیاسی بازی و حزب و جناح بپرهیزند.

وی تصریح کرد: هرکسی با هر سلیقه‌ای، مؤمن به انقلاب و مقید به ولایت باشد برای من محترم است، من با کار سلیقه‌ای مخالفم چراکه هر سلیقه متفاوت است به همین منظور سلایق شخصی در غالب خلاقیت و ایده‌ها در کارگروه‌های تخصصی بررسی می‌شوند درصورتی‌که منطبق بر سیاست‌های فرهنگی هنری، دولت تدبیر و امید باشد رسیدگی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین از پیشینه تاریخی فرهنگ و هنر غنی برخوردار است همچنین افراد برجسته و شاخصی در این زمینه دارد به همین منظور یکی ز اولویت‌های کاری ما برجسته کردن افراد شاخص فرهنگی و هنری است.

وی اضافه کرد: در این زمینه با تولید و ساخت فیلم و مستند از زندگی آن‌ها می‌توانیم جوانان را نسبت به پیشینه فرهنگ خودآگاه و هدایت کنیم که این کار برای جوانان ارزش بالایی دارد.

احمدی اضافه کرد: استان قزوین به‌عنوان شاهراه حیاتی 4 استان قرار دارد که ما می‌توانیم در ایستگاه‌های بازرسی به‌صورت ترسیمی و معنوی، فرهنگ غنی استان را به نمایش بگذاریم تا فرهنگ و هنر قزوین در بین اذهان متجلی شود.

وی تأکید کرد: در این زمینه طرح‌ها و ایده‌های اسوه موردحمایت قرار می‌گیرد و زمینه لازم جهت تولید کار فراهم می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه با اشاره به وضعیت مطبوعات استان قزوین گفت: در مطبوعات استان قزوین باید تحول بنیادی شکل بگیرد و نشریه‌ها از تخریب و نشر اکاذیب خودداری کنند.

وی تصریح کرد: مطبوعات در نشر اخبار باید دقت کافی داشته باشند و در صورت اطمینان خاطر مطالب خود را به چاپ برسانند که این امر در مطبوعات استان کمتر به چشم دیده می‌شود.

احمدی افزود: مدیرمسئول و سردبیران مطبوعات و خبرگزاری‌ها باید دقت نظر را جز مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های خود بدانند و حس مسئولیت و امانت‌داری خود را حفظ کنند

وی یادآور شد: تدوین اخبار صحیح و دقیق مهم‌ترین مسئله‌ای است که مطبوعات باید موردتوجه قرار دهند.

کد N420351

وبگردی