آفتاب
بروجردی در گفتگو با مهر:

کشورهای اسلامی از کمیته حقوق بشر سازمان ملل خارج شوند/ پیامهای نامه سردار سلیمانی

کشورهای اسلامی از کمیته حقوق بشر سازمان ملل خارج شوند/ پیامهای نامه سردار سلیمانی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نامه سردار سلیمانی در واکنش به سیاست ننگ آور کشورهای اسلامی مبنی بر سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نظاره کردن کشتار زنان و کودکان بود.

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی سیاست راهبردی و دائمی جمهوری اسلامی ایران از زمان امام(ره) تا امروز است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نامه سردار سلیمانی به مقاومت نماد این سیاست راهبردی است، سردار سلیمانی در واقع با این پیام حرف دل ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان اعلام و  تاکید کرد که خلع سلاح مقاومت غیر ممکن است.

وی ادامه داد: غرب و اسرائیل باید بدانند که این سیاست یک سیاست دائمی است و تازمانی که اشغال این سرزمین ها وجود دارد و این غده سرطانی در حال جنایت در خاورمیانه است این سیاست ادامه خواهد داشت.

بروجردی اشاره دیگر نامه سردار سلیمانی را به کشور های عرب و مسلمان منطقه خواند و گفت: سیاست کشور های اسلامی مبنی بر سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نظاره کردن کشتار زنان و کودکان ننگ آور است که در نامه سردار سلیمانی نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سومین بخش نامه سردار سلیمانی خطاب به قدرت های مدعی حقوق بشر بود که در برابر نقض آشکار حقوق بشر در فلسطین سکوت کرده اند و سگ زنجیری آمریکا در خاورمیانه را مورد حمایت خود قرار می دهند، نباید کشور های جهان دیگر ارزشی برای ادعاهای حقوق بشری آمریکا قائل شوند.

بروجردی از کشورهای اسلامی و جهان خواست تا عضویت خود را در کمیته حقوق بشر سازمان ملل در اعتراض نسبت به سکوت این کمیته در برابر فجایع غزه معلق کنند.

وی همچنین از اقدام وزارت امور خارجه در دعوت از کشور های عضو کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد برای حضور در اجلاسی در تهران تقدیر کرد.

 به گزارش مهر فرمانده کل سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران با انتشار پیامی درباره حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تأکید کرد: خلع سلاح مقاومت رویایی گزاف است که دفن خواهد شد.

کد N420208

وبگردی