آفتاب
یاسر هاشمی در جمع خبرنگاران:

بیشتر اتهامات برادرم سیاسی است/اجازه ورود به جلسات دادگاه را نداریم

بیشتر اتهامات برادرم سیاسی است/اجازه ورود به جلسات دادگاه را نداریم

من از پرونده برادرم اطلاعی ندارم/باید منتظر برگزاری جلسه دادگاه ماند/چون دادگاه غیرعلنی است، تاکنون به ما برای ورود به جلسه دادگاه اجازه‌ای نداده‌اند.

یاسر هاشمی با اعلام اینکه بیشتر اتهامات برادرم سیاسی است،گفت: چون دادگاه غیرعلنی است، تاکنون به ما برای ورود به جلسه دادگاه اجازه‌ای نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یاسر هاشمی رفسنجانی پیش از برگزاری جلسه غیرعلنی دادگاه برادرش (مهدی هاشمی) در دادگاه انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه در جلسه دادگاه امروز کدامیک از اتهامات برادرتان مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: من از پرونده برادرم اطلاعی ندارم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه به نظرتان این جلسه مثمرثمر خواهد بود و برآوردتان از دادگاه امروز چیست،اظهار داشت: باید منتظر برگزاری جلسه دادگاه ماند.
برادر مهدی هاشمی رفسنجانی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه اتهامات برادرتان بیشتر سیاسی است یا اقتصادی است،بیان کرد: بیشتر اتهامات برادرم سیاسی است.
یاسر هاشمی همچنین یادآور شد: جلسه دادگاه امروز ساعت 10به شکل غیرعلنی برگزار می‌شود و چون دادگاه غیرعلنی است، تاکنون به ما برای ورود به جلسه دادگاه اجازه‌ای نداده‌اند.

کد N420193

وبگردی