آفتاب
سعید جلیلی در دیدار با مادرسردار شهید عباس کریمی؛

خانواده شهدا ذخیره‌ای ارزشمند برای کل کشورمی یاشند

خانواده شهدا ذخیره‌ای ارزشمند برای کل کشورمی یاشند

شما مادران شهداء خیلی برای ما بزرگ و ارزشمند هستید و هر چه که داریم به واسطه و برکت خون شهدا است و آنها افتخار ما هستند

سعید جلیلی در دیدار با مادرسردار شهید عباس کریمی گفت: شما مادران شهداء خیلی برای ما بزرگ و ارزشمند هستید و هر چه که داریم به واسطه و برکت خون شهدا است و آنها افتخار ما هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان « سعید جلیلی»   ظهر جمعه دهم مرداد پس از پایان برگزاری بیست و هشتمین یادواره سردار سرلشکر شهید عباس کریمی و 52 شهید روستای قهرود از توابع  شهرستان  کاشان پس از حضور در منزل شهید کریمی در دیدار با مادر این شهید، از خانواده شهداء به عنوان ذخیره‌ای ارزشمند برای کل کشور نام برد و خطاب به این مادرشهید گفت: شما مادران شهداء خیلی برای ما بزرگ و ارزشمند هستید و هر چه که داریم به واسطه و برکت خون شهدا است و آنها افتخار ما هستند.

وی، استمرار راه شهدا از جمله سردار عباس کریمی را افتخاری بزرگ دانست و گفت: بیچاره ما هستیم که از قافله شهدا باز مانده‌ایم و چاره کشور شهداء و خانواده معظم آنها هستند.

وی مادر شهید عباس کریمی را ذخیره برای کل کشور دانست و خطاب به مادر شهید کریمی گفت: شما خیلی برای ما بزرگ و ارزشمند هستید.

وی دراین دیداربه مادر شهید کریمی گفت: دعا کنید که ما آبروی شما و امثال شما را نبریم.

مادر شهید سردار عباس کریمی نیز در ادامه خطاب به جلیلی بیان داشت: با پیروی از مقام معظم رهبری، ایشان را در مسیر سختی که در پیش دارند یاری کنید.

وی همچنین از مسئولان خواست برای اسلام کار کنند و گفت: این چیزی است که شهدا از شما انتظار دارند.

این مادر شهید با اشاره به توصیه‌های عباس کریمی بیان داشت: ایشان همیشه سفارش می‌کرد که پشتیبان امام باشید و اگر امروز زنده بود حمایت از مقام معظم رهبری را به همگان توصیه می‌کرد.

وی، اخلاق خوب، مهربانی، دستگیری از درماندگان، احترام به والدین و نماز اول وقت را از ویژگی‌های سردار شهید عباس کریمی نام برد.

مادر شهید کریمی رسیدگی به مشکل جوانان را از دیگر توصیه های سردار سرلشگر شهید عباس کریمی عنوان کرد و خطاب به جلیلی گفت:  به مسئولین توصیه کنید که با ایجاد راه و آوردن امکانات بیشتر به روستاهای خرابه رسیدگی کنند.

سعید جلیلی پس از این دیدار با حضور در گلزار شهدای روستای قهرود نسبت به مقام شامخ شهیدان این خطه با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

کد N420114

وبگردی