آفتاب
غلامرضا رضایی:

به نقاط ضعف پرسپولیس کاملا آشنا بودم/ داوری هیچ مشکلی نداشت

به نقاط ضعف پرسپولیس کاملا آشنا بودم/ داوری هیچ مشکلی نداشت

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: با توجه به اینکه فصل گذشته در پرسپولیس بودم و به نقطه ضعف این تیم کاملا آشنایی داشتم نمایش خوبی برابر سرخپوشان داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا رضایی پس از تساوی یک بر یک نفت برابر پرسپولیس با حمایت از عملکرد داور این دیدار گفت: داوری هیچ نقطه ضعفی نداشت و قاضی این دیدار به خوبی سوت زد و اجازه نداد تا خطاهای مکرر باعث تنش در بین بازیکنان دو تیم شود.

مهاجم نفت تهران دیدار مقابل پرسپولیس را یک بازی بسیار سخت خواند و افزود: با توجه به اینکه در هفته اول به مصاف پرسپولیس رفتیم می دانستیم که بازی بسیار سختی را در پیشرو خواهیم داشت و باید با تمام وجود در مقابل پرسپولیس بازی کنیم تا بتوانیم حداقل یک امتیاز از این بازی کسب کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه من فصل گذشته بازیکن این تیم بودم و از بازیکنان این تیم شناخت کافی داشتم به نقاط ضعف پرسپولیس کاملا آشنا بودم و توانستم براساس همان نقاط ضعفی که به آن آشنا بودم دروازه این تیم را باز کنم.

رضایی در پاسخ به این سوال که چرا پس از زدن گل به پرسپولیس خوشحالی نکردی گفت: من سال ها در پرسپولیس بازی کردم و این تیم را دوست دارم و با توجه به احترامی که برای هواداران این تیم قائل هستم نخواستم که مقابل دیدگان آنها خوشحالی کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما حرفه ای هستیم و درست است که من سال ها در پرسپولیس بازی کردم اما در حال حاضر بازیکن نفت تهران هستم و با تمام وجودم برای این تیم بازی خواهم کرد و تا آنجا که بتوانم سعی می کنم برای این تیم گلزنی کنم.

کد N419957

وبگردی