آفتاب
هفته نخست لیگ چهاردهم فوتبال؛

تساوی تیم های پرسپولیس و نفت در نیمه اول/ گل صادقیان را غلامرضا رضایی جواب داد

تساوی تیم های پرسپولیس و نفت در نیمه اول/ گل صادقیان را غلامرضا رضایی جواب داد

روز دوم از هفته نخست رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران پگیری شد که این دیدار در نیمه نخست با تساوی 1 - 1 به پایان رسید.

دیدار کم افت و خیز تیم های پرسپولیس و نفت تهران از هفته اول رقابت های لیگ برتر در نیمه اول با تساوی به پایان رسید. در این دیدار گل زیبای پیام صادقیان روی یک ضربه کاشته را غلامرضا رضایی مهاجم پیشین پرسپولیس پاسخ داد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز دوم از هفته نخست رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران پگیری شد که این دیدار در نیمه نخست با تساوی 1 - 1 به پایان رسید. 

در این دیدار که قضاوت آن را احمد صالحی برعهده داشت و در حضور نزدیک به 15 هزار تماشاگر برگزار شد، ابتدا پیام صادقیان روی یک ضربه کاشته از فاصله 25 متری دروازه نفت و بیرانوند را به زیبایی باز کرد. 

پس از این گل پرسپولیس تاحدودی عقب نشست و این تیم نفت بود که اداره بازی را در اختیار گرفت تا اینکه در دقیقه 26 غلامرضا رضایی از پشت محوطه جریمه دروازه سوشا مکانی را هدف گرفت که توپ پس از برخورد به دروازه بان پرسپولیس درون دروازه جای گرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول نیز روی حرکت پیام صادقیان و شلیک عباس زاده می رفت که دروازه نفت تهران باز شود اما تیر افقی دروازه مانع از برتری سرخپوشان در نیمه نخست شد.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، حمید علی‌عسگر، مهرداد کفشگری، رضا حقیقی، پیام صادقیان، هادی نوروزی، رضا نوروزی و محمد عباس‌زاده.

در دیگر دیدار عصر امروز سپاهان در نیمه اول با تک گل وریا غفوری از تیم پیکان پیش است.

کد N419894

وبگردی