آفتاب

تیم ماکائو ازمسابقات هندبال جوانان آسیا کنار گذاشته شد

تیم ماکائو ازمسابقات هندبال جوانان آسیا کنار گذاشته شد

تبریز - ایرنا - نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا و رییس کمیته فنی ستاد برگزاری چهاردهمین دوره رقابت های جوانان آسیا گفت: تیم جوانان ماکائو به علت عدم حضور در تبریز از دور رقابت ها کنار گذاشته شد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، داود توکلی افزود: در جلسه شب گذشته مقرر شد به جهت نرسیدن تیم ماکائو به پرواز ایران و حضور درتبریز ازچهاردهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا کنار گذاشته شود.

وی گفت:تیم ماکائو باتیم های ایران، کره جنوبی، کویت، بحرین و عراق همگروه بود و طبق برنامه قرار بود روز شنبه ساعت 19 به مصاف تیم جوانان ایران برود.

توکلی اضافه کرد: با توجه به عدم حضور این تیم در رقابت ها برنامه های گروه دوم مسابقات تغییر و روز شنبه دو بازی برگزار خواهد شد.

وی گفت:ازساعت 16 تیم های عراق و کویت به مصاف هم می روند و از ساعت 18 مراسم افتتاحیه و از ساعت 19 تیم های بحرین و کره جنوبی برابر هم خواهند ایستاد و تیم ایران با قرعه استراحت روبروست.

همچنین بر اساس این گزارش، تیم های ملی عمان، عراق و سوریه نیز شب گذشته وارد تبریز شدند و تیم ملی جوانان ازبکستان نیز فردا /شنبه/ وارد تبریز خواهد شد.

چهاردهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز با حضور 11 تیم در دو گروه پنج و شش تیمی از 11 الی 23 مرداد برگزار می شود.

سه تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در رقابت های جام جهانی سال 2015 برزیل را کسب خواهند کرد.

7236/587
کد N419719

وبگردی