آفتاب

افشاردوست: معدنی برادر و دوست بامعرفتم بود

افشاردوست: معدنی برادر و دوست بامعرفتم بود

دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید با نبود حسین معدنی والیبال ایران صدمه می‌بیند چرا که دوست و دشمن به دانش فنی او اذعان داشتند.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ابتدا درگذشت حسین معدنی بزرگ، دوست و همکار خوبم را که سال‌های زیادی به عنوان بازیکن و مربی در کنار هم بودیم، تسلیت می‌گویم. حسین معدنی یکی از مربیان باانگیزه، جوان، با دانش روز و از نفرات خوب آسیا بود. دوست و دشمن به توانایی‌های فنی او اذعان داشتند اما متاسفانه نشد که از توانایی‌های فنی او بیشتر استفاده کنیم.

افشاردوست با اشاره به هم‌بازی بودن خود با حسین معدنی بیان کرد: من سال 70 با حسین معدنی آشنا و دوست شدم. پس از آن سال‌های سال با یکدیگر در تیم پیکان هم‌بازی بودیم به همین دلیل خاطرات زیادی از او دارم و همچنین ما با یکدیگر پیروزی و شکست و سختی‌های زیادی داشتیم. او یک دوست خوب و بامعرفت بود که در ناراحتی‌ها همیشه پیشقدم کمک کردن بود. سال 79 که پدرم فوت کرد حرکتی برای من انجام داد که تا آخر عمر نیز از یادم نمی‌رود. در واقع من برادرم را از دست دادم. در حال حاضر نیز از موضوع بیماری او بسیار گیج هستم اصلا تصور نمی‌کردم در نهایت به این شکل ناگوار رقم بخورد.

دبیر فدراسیون والیبال با بیان این که در نبود حسین معدنی والیبال صدمه می‌بیند، تصریح کرد: حسین معدنی مربی بادانشی بود که سال‌ها بر روی او سرمایه‌گذاری شده بود و نبود او خلاء ایجاد می‌کند. در واقع با حضور نداشتن معدنی والیبال صدمه می‌بیند و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد، امیدوارم سایر مربیان با تلاش خود جای خالی او را پر کنند.

وی در پایان گفت: من باید از تمام پزشکان خوب و بزرگی که از حسین معدنی دیدن کردند تشکر کنم، زیرا تمام پزشکانی که در ایران با آ‌ن‌ها تماس گرفتم همه به دیدن حسین معدنی آمدند اما تنها راه درمان کم شدن التهاب بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام

کد N419566

وبگردی