آفتاب

رئیس کمیسیون فرهنگی: توقع ملت ایران رسیدگی بدون اغماض قوه قضاییه به پرونده مهدی هاشمی‌هاست

رئیس کمیسیون فرهنگی: توقع ملت ایران رسیدگی بدون اغماض قوه قضاییه به پرونده مهدی هاشمی‌هاست

تسنیم نوشت: ۱۲:۴۰

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قوه قضائیه باید بدون هیچ اغماضی قانون را درباره مهدی هاشمی و سایر افراد فعال در فتنه ۸۸ اجرا کند و این توقع ملت ایران از قوه قضائیه است و در این ماموریت خود نیز تسلیم جوسازی‌های و تماس‌های تلفنی نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری دادگاه مهدی هاشمی، با بیان اینکه انتظار ما از قوه قضائیه این بوده که پیش از این این دادگاه را برگزار می‌کرد، گفت: توقع ملت ایران از قوه قضائیه اجرای عدالت است و برای او فرقی نکند که متخلف چه کسی است، چه پسر شخصیت اول کشور باشد چه از بین مردم عادی باشد.

وی افزود: قوه قضائیه باید بدون هیچ اغماضی قانون و عدالت را درباره مهدی هاشمی و سایر افراد فعال در فتنه ۸۸ اجرا کند و این توقع ملت ایران از قوه قضائیه است و در این ماموریت خود نیز تسلیم جوسازی‌های، تماس‌های تلفنی و فشارهای بیرونی نشود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه افراد دخیل در فتنه ۸۸ مجرم‌ هستند و آن‌ها در برابر نظام، ولایت و مردم ایستادند و بزرگترین جرم را مرتکب شده‌اند، افزود: مهدی هاشمی و امثال مهدی هاشمی‌ها در این راستا بزرگترین اتهامات را به گردن دارند و باید قوه قضائیه در این زمینه با جدیت برخورد کند و از سفارشات و فرزند شخصیت سیاسی بودن هیچ هراسی نداشته باشد و بداند که ملت ایران از آن‌ها (قوه قضائیه) حمایت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توقع من از قوه قضائیه هم به عنوان یک شهروند معمولی و هم به عنوان نماینده مردم این است که اینگونه پرونده‌ها را تعیین تکلیف کند و سرعت عمل از خود نشان دهد و بدانند که اگر درست عمل کنند مردم نیز پشت تصمیم آن‌ها خواهند بود.

 

503

کد N419553

وبگردی