آفتاب
فرماندار الیگودرز خبر داد؛

همایش بزرگ یکصد هزارنفری پیاده روی خانوادگی در الیگودرز برگزارشد

همایش بزرگ یکصد هزارنفری پیاده روی خانوادگی در الیگودرز برگزارشد

همایش خانوادگی پیاده‎روی صبح و نشاط با حضور قشرهای مختلف مردم در الیگودرزبرگزار شد.

 فرماندار الیگودرزگفت: همایش خانوادگی پیاده‎روی صبح و نشاط با حضور قشرهای مختلف مردم در الیگودرزبرگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از الیگودرز، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت عید سعید فطرامروز جمعه درشهرستان الیگودرز برگزار شد.

بنا بر این گزارش این راهپیمایی خانوادگی از میدان امام حسین (ع) الیگودرزراس ساعت 7 صبح روز جمعه 10مرداد ماه آغاز و تا بلوار غربی برگزارشد.

این همایش که از شبکه‎های سه سیما و افلاک لرستان به صور ت مستقیم پخش شد، با استقبال بی‎نظیر علاقه‎مندان روبرو شد.
فرماندار الیگودرز در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تعداد یکصدهزار برگه ثبت‎نام به ما داده بودند که تقریبا همه را تحویل علاقه مندان دادیم و استقبال چشمگیری از این همایش شد.
ولی الله رضوی نژاد ادامه داد: طول مسیر پیاده‎روی بیش از سه کیلومتر بود و با این استقبال سعی می‎کنیم در آینده نیز از این دست برنامه‎های ورزش همگانی در شهرستان برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به قید قرعه به یک نفر خودروی پراید اهدا شد و علاوه بر آن ده‎ها جوایز دیگر از جمله سفرهای زیارتی و انواع سکه به شرکت‎کنندگان تقدیم شد.
فرماندار الیگودرز با اعلام خبر برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان الیگودرز اظهار کرد: این همایش به منظور ترویج فرهنگ پیاده‌روی و همچنین ایجاد شور و نشاط در جامعه به همت استانداری لرستان واداره کل ورزش وجوانان برگزار شد.
رضوی نژاددر پایان ابراز کرد: این مراسم از صبح روز امروز (10 مرداد) رأس ساعت 7 و 30 دقیقه صبح از میدان امام حسین(ع) با حضور همه شهروندان الیگودرزی آغاز شد و در پایان نیز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده بود.
در این همایش بزرگ نماینده مردم الیگودرزدر مجلس محمد تقیتوکلی، ومحمدی اصل مدیر کل ورزش وجوانان لرستان و تنی چند از مدیران این شهرستان حضور داشتند.

لازم به ذکر است که جوایز ویژه یک دستگاه خودروی سواری پرایدوسایر جوایز جندین قطعه سکه طلا،دوچرخه و جوایز ارزنده دیگر بود که با قید قرعه به برندگان اهداءشد.

کد N419509

وبگردی