آفتاب
در پژوهشگاه استاندارد برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی»

کارگاه آموزشی «تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی»

کارگاه آموزشی ملی «تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه‌ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنایع کوچک»، 6 تا 10 مهر ماه امسال در محل پژوهشگاه استاندارد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران با همکاری پژوهشگاه استاندارد، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، کمیسیون علوم و فناوری برای توسعه پایدارجنوب COMSATS و سازمان اسلامی آموزشی، علمی و فرهنگی ISESCO این کارگاه آموزشی ملی را برگزار می‌کند.

متخصصان، محققان، کارشناسان فنی، مهندسین بخش خدمات شاغل در مؤسسات علمی و تحقیقاتی مختلف، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و صنایع ایران می‌توانند در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.

از اهداف عمده برگزاری این کارگاه، توانمند کردن کشورهای اسلامی در امر دستیابی به استقلال فنی در استقرار تعمیرات و امکانات نگهداری و همچنین کاهش وابستگی فنی به متخصصین خارجی است.

در این کارگاه آموزشی پنج روزه به مسائل و مشکلات مربوط به نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده در دانشگاه‌ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنایع کوچک پرداخته می‌شود.

کارگاه تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه‌ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنایع کوچک دارای سخنرانی‌های پویا و آموزش عملی است.

همچنین علاوه بر حضور ناظرین بین‌المللی، دو متخصص از کشور پاکستان جهت بروزرسانی مهارت‌های شرکت‌کنندگان و افزایش توانمندی‌های آنان در بخش تعمیر، نگهداری و عیب‌یابی تجهیزات مهم آزمایشگاهی در مراکز ذیربط آموزش‌های لازم را به‌ صورت عملی ارائه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، در پایان این دوره‌ آموزشی به شرکت کنندگان، گواهی‌نامه معتبر بین‌المللی اعطا می‌شود.

انتهای پیام

کد N419466

وبگردی