آفتاب

داورزنی: معدنی یکی از چهره های اثر گذار والیبال بود/ قهرمانی در المپیک نیز دور از دسترس نیست

داورزنی: معدنی یکی از چهره های اثر گذار والیبال بود/ قهرمانی در المپیک نیز دور از دسترس نیست

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون والیبال گفت: حسین معدنی یکی از چهره های اثرگذار در ورزش والیبال بود که مورد احترام و توجه تمامی بازیکنان تیم ملی نیز قرار داشت.

به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی از دست دادن حسین معدنی را به خانواده بزرگ والیبال تسلیت گفت و افزود: شروع بیماری و درگذشت این مربی ارزشمند والیبال در عرض 20 روز اتفاق افتاد و انتظار آن را نداشتیم.

وی تاکید کرد: برای حسین معدنی حتی ویزای آمریکا گرفته بودیم که همراه تیم ملی به اردوی تدارکاتی و بازی های دوستانه با آمریکا اعزام شود.

رییس فدراسیون والیبال که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، در ادامه به روند رو به رشد والیبال اشاره کرد و گفت: موفقیت در کار تیمی را نمی توان به یک نفر مربوط دانست. تمامی خانواده والیبال در این موفقیت ها نقش داشتند. جا دارد که از زحمات مرحوم حسین معدنی نیز تشکر کرد که از سال 2008 با تیم ملی والیبال ایران همکاری کرد.

وی با یادآوری اینکه تیم ملی والیبال ایران به هیچ یک از بازیکنان و یا مربی وابسته نیست، گفت: ورزش والیبال ایران به اندازه ای استعداد دارد که می تواند با تغییرات زیادی به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

داورزنی افزود: والیبال ایران در برنامه های خود به حضور در المپیک 2016 و حتی صعود به مرحله دوم این مسابقات می اندیشد، اما باور دارد که می تواند حتی قهرمانی بازی های المپیک را نیز در دوره های بعدی به دست آورد. والیبال ایران در المپیک 2016 با کواچ به عنوان یک پدیده ظاهر خواهد شد.

وی گفت: والیبال ایران به نمایندگی از سوی 75 میلیون ایرانی در رقابت ها شرکت می کند و طبیعتا کسب هر مقامی می تواند احساس غرور ملی را به ارمغان آورد. اشخاص در دراز مدت از یادها می روند اما نام ایران زنده می ماند.

ادامه دارد

ورزشی(3)**1379
کد N419219

وبگردی