آفتاب
هافبک تراکتورسازی:

پوشیدن پیراهن شماره 8 تراکتورسازی برایم افتخار است

پوشیدن پیراهن شماره 8 تراکتورسازی برایم افتخار است

تبریز – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پیراهنی که به تن می کنم طی سالیان اخیر به تن بازیکنان بزرگی بوده و من از این بابت احساس افتخار می کنم.

شاهین ثاقبی شامگاه پنج شنبه بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پوشیدن پیراهن شماره 8 تیم تراکتورسازی تبریز که پیش از این به تن علی کریمی بود، اظهار داشت: شماره 8 تیم تراکتورسازی سال گذشته بر تن بازیکن بزرگی مثل علی کریمی بود و پیش از آن نیز مرتضی اسدی این پیراهن را به تن داشت، این نشان می دهد که شماره 8 تراکتورسازی به تن بازیکنان بزرگی بوده و من از اینکه این پیراهن را می پوشم، احساس افتخار می کنم.

وی گفت: البته باید بگویم که شماره پیراهن برای بازیکن فوتبال بازی نمی کند و چندان موضوع مهمی نیست، در عوض این بازیکن است که با بازی خوب خود می تواند به شماره پیراهن خود اعتبار و ارزش بدهد.

ثاقبی در خصوص برتری تیم تراکتورسازی برابر فولاد خوزستان در هفته اول لیگ چهاردهم یادآور شد: نیمه اول را خوب شروع کردیم و خوشبختانه به گل هم رسیدیم، در نیمه دوم نیز پس از دریافت گل مساوی از ضد حملات استفاده کردیم و با ضربه لوسیانو ادینهو به گل برتری دست یافتیم.

وی افزود: لوسیانو مهاجمی است که هر لحظه بوی گل می دهد و برای هر خط دفاعی می تواند خطرناک باشد، ما با حضور او قدرت تهاجمی بیشتری پیدا می کنیم.

هافبک تیم تراکتورسازی در خاتمه گفت: از حضور هواداران در ورزشگاه تشکر می کنم، آنها جو خوبی به راه انداخته بودند و در طول بازی از ما حمایت کردند.

کد N419212

وبگردی