آفتاب

سنگاپور حمله صهیونیست ها به یک مدرسه در غزه را غیرقابل بخشش دانست

سنگاپور حمله صهیونیست ها به یک مدرسه در غزه را غیرقابل بخشش دانست

کوالالامپور - ایرنا - وزارت امور خارجه سنگاپور روز جمعه حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه وابسته به سازمان ملل در غزه را محکوم کرد و آن را ˈغیرقابل بخششˈ دانست.

به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه سنگاپور در بیانیه ای که در تارنمای این وزارتخانه قرار گرفت، تاکید کرد ˈگلوله باران مدرسه ابتدایی دخترانه در غزه و کشته و مجروح شدن مردم بی گناه توسط اسراییل غیرقابل بخشش استˈ.

یک مدرسه وابسته به سازمان امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی سازمان ملل (آنروا) در اردوگاه جبالیا در شمال غزه روز چهارشنبه توسط صهیونیست ها گلوله باران شد که در نتیجه دستکم 16 کودک و زن فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت امور خارجه سنگاپور تصریح کرد: گلوله باران این مدرسه دخترانه در غزه که سازمان ملل متحد آن را به عنوان پناهگاه آوارگان فلسطینی تعیین کرده بود و کشته و مجروح شدن مردم بی گناه محکوم و غیرقابل بخشش است.

در این بیانیه تاکید شده است: عملیات انسان دوستانه، کارکنان و امکانات سازمان ملل باید از تعرض مصون باشندˈ.

وزارت امور خارجه سنگاپور با اشاره به کشتار غیرنظامیان توسط صهیونیست ها در غزه، خواستار توقف فوری درگیری ها برای ارسال کمک های فوری انسان دوستانه به تمام کسانی شد که تحت تاثیر درگیری های قرار گرفته اند.

سازمان ملل و جان کری وزیر امور خارجه امریکا اوایل روز جمعه اعلام کردند : اسرائیل و حماس بر سر برقراری آتش بس 72 ساعته به توافق رسیده اند.

براثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه از 24 روز پیش تاکنون دستکم یک هزار و 420 فلسطینی شهید و بیش از هشت هزار و 200 نفر مجروح شده اند.

آساق**1611
کد N418955

وبگردی