آفتاب

خشم مردم یونان از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

خشم مردم یونان از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

آتن- ایرنا- مردم یونان پنجشنبه شب با برپایی تظاهرات گسترده در شهر آتن، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهروندان یونانی که ازجنایات رژیم صهیونیستی به خشم آمده اند، با برپایی تظاهراتی گسترده، جنابات این رژیم را بشدت محکوم کردند.

مردم خشمگین یونان پنجشنبه شب با شرکت درتظاهرات گسترده ابتدا در میدان ˈسینداگماˈ درمقابل پارلمان یونان تجمع و سپس با سردادن شعارهایی بسوی دفتر اتحادیه اروپا و سفارت آمریکا حرکت و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را بشدت محکوم کردند.

شهروندان یونانی قصد داشتند بسوی سفارت رژیم اشغالگر قدس راهپیمایی و اعتراضات خود را نشان دهند اما این اقدام آنان با برخورد نیروهای امنیتی روبه رو شد و از نزدیک شدن معترضان به سفارت این رژیم جعلی جلوگیری به عمل آمد.

تظاهرات کنندگان همچنین با تجمع در مقابل دفتراتحادیه اروپا واقع درمرکز شهر آتن، بشدت از مواضع این اتحادیه در قبال قتل عام و به شهادت رساندن کودکان بی گناه، زنان و مردان غیر مسلح توسط نیروهای رژیم اشغالگر قدس انتقاد و از این اتحادیه خواست که بیش از این در جرم و جنایات رژیم صهیونیستی شریک نشود.

معترضان به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه، سکوت معنا دار جامعه جهانی را در کشته شدن صدها زن و کودک فلسطینی محکوم و این سکوت را همراهی با رژیم صهیونیستی قلمداد کردند.

معترضان خشمگین که پرچم فلسطین را با خود حمل می کردند با سر دادن شعارهایی همچونˈ بشریت از جنایات رژیم صهیونیستی عزا دار استˈ،ˈ ما حامیان مردم فلسطین هستیمˈ،ˈ زنده بادا انتفاضیه، مرگ بر رژیم صهیونیستیˈ ،ˈ شرم بر سران کشورهای عربی وابستهˈ وˈ ملت های جهان و آزاد اندیشان با مردم فلسطین هستندˈ خواستار توقف هرچه سریع حملات ددمنشانه نیروهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند.

در همین حال، رسانه های خبری یونان پنجشنبه شب از شهر تسالونیک دومین شهر بزرگ یونان گزارش دادند، به دعوت شهرداری های شمال یونان، احزاب سیاسی، سازمان های مردم نهاد و فعالان سیاسی، تظاهرات گسترده ای در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در این شهر برگزار شد.

اروپام**2170 **1983 **1917
کد N418935

وبگردی