آفتاب
طالب‌لو تاکید کرد:

قسمت نبود به استقلال برگردم/ افتخار می‌کنم با دو اسطوره کار کرده‌ام

قسمت نبود به استقلال برگردم/ افتخار می‌کنم با دو اسطوره کار کرده‌ام

دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن به این موضوع که چه زمانی به استقلال باز می‌گردد واکنش نشان نداد و گفت: در ابتدای فصل خودم شخصا با قلعه‌نویی برای حضورم در استقلال صحبت کردم اما قسمت نبود، به این تیم بیایم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید طالب‌لو پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال راه‌آهن برابر استقلال در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی بسیار خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و در نیمه نخست حتی با یک گل از حریف قدرتمند خود پیش افتادیم.

وی افزود: استقلال با توجه به بازیکنان مطرح و با تجربه‌ای که در اختیار دارد و همچنین حمایت تماشاگرانش، توانست ضمن جبران گل عقب افتاده، حتی گل برتری را به ثمر برساند.

دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن در مورد صحنه به ثمر رسیدن گل نخست استقلال تاکید کرد: در آن صحنه به داور گفتم محمد قاضی مهاجم استقلال روی من خطایی را انجام داد اما داور به من اعلام کرد اتفاق خاصی نیفتاده و گل قبول است که بنده هم این موضوع را پذیرفتم.

وی اضافه کرد: تیم استقلال مشکلات زیادی دارد و امیدوار هستیم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

طالب‌لو در مورد تمرین کردن زیر نظر احمدرضا عابدزاده و تمرینات سنگین این مربی تاکید کرد: افتخارم این است شاگردی عابدزاده را می‌کنم. از موقعی که عابدزاده به راه‌آهن آمده، برای حضور در محل برگزاری تمرین لحظه شماری می‌کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: من با دو اسطوره کار کردم، اولی مرحوم ناصر حجازی بود و امروز هم احمدرضا عابدزاده است. تجربیات این دو نفر برای من درس بزرگی بوده و خواهد بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن در مورد اظهار نظر قلعه‌نویی که او را ستاره این بازی دانست، اظهار کرد: آقای قلعه‌نویی به من لطف دارند.

وی در خصوص اینکه قرار بود ابتدای فصل به استقلال بیاید اما این اتفاق نیفتاد، یادآور شد: در ابتدای فصل خودم شخصا با قلعه‌نویی برای حضورم در استقلال صحبت کردم اما قسمت نبود، به این تیم بیایم. الان با تمام وجود در خدمت راه‌آهن هستم.

طالب‌لو در پایان در مورد اینکه چه زمانی به استقلال بر می‌گردید؟، گفت: تنها امروز به راه‌آهن فکر می‌کنم نه موضوع دیگری.

کد N418877

وبگردی