آفتاب
علی دایی تاکید کرد:

شناخت زیادی از نفت نداریم/ من نباید درباره کریمی صحبت کنم

شناخت زیادی از نفت نداریم/ من نباید درباره کریمی صحبت کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران می‌گوید  بحثی بین من و کریمی راه انداخته‌اند که یک عده از آن سوء استفاده کردند و سوار بر جوی شدند که بین ما اختلاف بیندازند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران که بعد از ظهر امروز پنجشنبه در ساختمان سازمان لیگ برگزار شد، اظهار کرد: ما از تیم نفت شناخت زیادی نداریم ولی این تیم همیشه خوب بوده است. من با آمدن منصوریان برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به غیر از بازی با پرسپولیس، در سایر مسابقات موفق باشند. ما فقط از نتایج این تیم خبر داریم و اصلا بازی‌های دوستانه آنها را ندیده‌ایم. با این حال ما هدف بزرگی داریم و می‌خواهیم پیروزی‌هایمان را از همین بازی شروع کنیم. 

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر جعلی بودن کارت پایان خدمت بازیکنان فوتبال از جمله حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس تاکید کرد: ما درگیر این مسئله نیستیم. این موضوع چند ماه قبل رخ داده است و اینکه این بازیکن کی و کجا کارت پایان خدمت خود را گرفته است، مهم است. باشگاهی که این بازیکن را با این کارت گرفته، باید پاسخگو باشد.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: بحث حسین ماهینی به پرسپولیس مربوط نمی‌شود. ایشان زمانی که در استقلال اهواز بوده، برایش چنین اتفاقی رخ داده است. من خودم 17 ماه خدمت کردم و فرقی بین فوتبالیست و آدمی که در دورترین نقطه ایران به سربازی رفته است، نیست. همه باید به قانون احترام بگذاریم.

دایی تصریح کرد: مهدی تاج بابت این موضوع خیلی زحمت کشید ولی ما انتظار داشتیم چند روز زودتر این مسئله را می‌گفتند تا ما هم بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.متاسفانه زمانی این موضوع را اعلام کردند که ما نمی‌توانیم جایگزینی برای حسین ماهینی پیدا کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر خدحافظی علی کریمی یادآور شد: علی کریمی بازیکن بزرگی است. علی دایی نباید در خصوص علی کریمی و زحماتی که وی برای فوتبال کشیده است، صحبت کند. مسئله خداحافظی متاسفانه در فوتبال ما خوب جا نیفتاده است. خیلی از بازیکنان بوده‌اند که مظلومانه از فوتبال خداحافظی کرده‌اند و هیچ گاه هم بازی خداحافظی برای آنها گرفته نشد. امثال کریمی خیلی‌ها هستند که بازیکنان بزرگی بودند ولی بحثی بین من و کریمی راه انداخته‌اند که یک عده از آن سوء استفاده کردند و سوار بر جوی شدند که بین ما اختلاف بیندازند.

دایی افزود: کریمی بازیکن توانمندی بوده است و می‌تواند در عرصه کمک به فوتبال ایران هم مثمر ثمر باشد. 

 

 

 

ادامه دارد...

کد N418624

وبگردی