آفتاب

زمانیان: خیانت سران عرب، از عوامل تشدید حملات اسراییل به فلسطین است

زمانیان: خیانت سران عرب، از عوامل تشدید حملات اسراییل به فلسطین است

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی‎ گفت: سکوت مجامع بین‏‌المللی از طرفی و خیانت سران عرب و دیگر جریانات سیاسی به هم‏‌نوعان خود از طرف دیگر، اسراییل را در پیشروی در جنایات خود بیش از پیش حریص می‏‌کند.

سید سعید زمانیان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه، اظهار کرد: اسراییلی‏‌ها به عنوان مردمانی غاصب از هر موقعیتی برای تضعیف مسلمانان استفاده می‏‌کنند.

او به نابسامانی‏‌های ایجاد شده در فلسطین، لبنان، غزه و عراق اشاره کرد و گفت: امروز اسراییل با راه‏‌اندازی جریان‏‌های مختلف و ایجاد اختلاف بین مسلمانان و به‌کارگیری گروهک‏‌های صهیونیستی مانند گروه داعش سعی در ایجاد تشتت بین مسلمانان به دست خودشان دارد.

زمانیان خیانت سران عرب در دفاع از مردم مظلوم غزه را از عوامل حملات شدید اسراییل به زنان و کودکان در غزه برشمرد و افزود: سکوت مجامع بین‏‌المللی از طرفی و خیانت سران عرب و دیگر جریانات سیاسی به هم‏‌نوعان خود از طرف دیگر، اسراییل را در پیشروی در جنایات خود بیش از پیش حریص می‏‌کند.

وی مردم کشورهایی که سران‌شان به آرمان‌های اسلام خیانت می‌کنند را مورد خطاب قرار داد و اظهار کرد: مردم این کشورها باید دولت‏‌های مدافع صهیونیست را مجبور کنند دست از سکوت و حمایت بردارند و اسراییل را پای میز محاکمه بکشند.

انتهای پیام

کد N418266

وبگردی