آفتاب

واکنش باشگاه استقلال خوزستان به کارت خدمت جعلی بازیکنان این تیم

واکنش باشگاه استقلال خوزستان به کارت خدمت جعلی بازیکنان این تیم

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان پس از ابلاغیه سازمان لیگ مبنی بر بی اعتبار بودن مدارک کارت پایان خدمت دو بازیکن این تیم، گفت: خدمت مقدس سربازی و اجرای قانون برای ما از هر چیزی مهمتر است.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بی اعتبار بودن کارت پایان خدمت حسن معاوی و ابراهیم صالحی دو بازیکن تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان و محرومیت آنها از سوی سازمان لیگ تا اطلاع ثانوی، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خدمت مقدس سربازی در نظام جمهوری اسلامی برای ما از هر چیزی مهمتر است. ما دنبال قانون هستیم و اجرای قانون برای باشگاه استقلال در اولویت است.

وی افزود: بعد از بازی هفته اول با این دو بازیکن صحبت خواهیم کرد تا متوجه شویم چرا کارتشان فاقد اعتبار است. به هر حال این اقدام از سوی باشگاه ما نبوده و به صورت انفرادی و خارج از باشگاه صورت گرفته است.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی با بیان اینکه صالحی و معاوی دو بازیکن ذخیره استقلال بوده‌اند، گفت: حتی اگر آنها بازیکن ثابت هم بودند، قانون برای ما در اولویت بود. باشگاه استقلال منتظر دستورات بعدی سازمان لیگ می‌ماند تا ببینیم باید چه کار کنیم.

پورکیانی در پایان در پاسخ به این سئوال که "دقیقا از چه زمانی متوجه بی اعتبار بودن کارت پایان خدمت بازیکنان تیمش شده است"؟ گفت: بعد از قهرمانی فولاد و به صورت جسته و گریخته صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شد ولی سازمان لیگ تا روز گذشته چیزی به صورت رسمی اعلام نکرد. ما حتی قراداد این دو بازیکن را در سازمان لیگ هم ثبت کردیم ولی روز گذشته سازمان لیگ رسما اعلام کرد که کارت 21 بازیکن از جمله دو بازیکن استقلال فاقد اعتبار است.

کد N418260

وبگردی