آفتاب

پخش تصاویری از سید محمد خاتمی در صدا و سیما/پایان حصر رسانه‌ای برای مبتکر گفت‌وگوی تمدن‌ها؟

پخش تصاویری از سید محمد خاتمی در صدا و سیما/پایان حصر رسانه‌ای برای مبتکر گفت‌وگوی تمدن‌ها؟

در برنامه مستند «عصر خمینی» در شبکه افق صحنه ای از اظهارات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ محمود احمدی نژاد پخش شد که سید محمد خاتمی هم در آن حضور داشت.

در برنامه مستند «عصر خمینی» در شبکه افق و در صحنه ای از اظهارات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ محمود احمدی نژاد، تصاویری از  سید محمد خاتمی پخش شد.

عصر خمینی برنامه مستندی است که به بیان دیدگاه، تفکرات و نظرات امام خمینی (ره) می پردازد و  دیدگاه های ایشان در خصوص مساله انتظار و نهضت دینی و رسیدن به حکومت عدل جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.

پیشتر ۱۰  نفر از نمایندگان تندروی مجلس در تذکری کتبی به وزیر دادگستری خواستار ممنوعیت پخش تصویر و صبحت های سید محمد خاتمی رییس جمهوری اسبق شده بودند. قبل از این درخواست هم صدا وسیما محدودیت زیادی برای پخش تصویر و صدای خاتمی در رسانه ملی ایجاد کرده بود به طوری پخش تصویر و صدای رییس جمهور اسیق کشورمان در صدا و سیما تقریبا به صفر رسیده بود.

به گزارش پیام نو آخرین مورد به درخواست محدودیت رسانه ای برای خاتمی مربوط به کریمی‌قدوسی نماینده پایداری  در مجلس  بود. وی  درخواست کرده بود که  خاتمی ممنوع ابیان هم بشود. این درخواست با واکنش منفی و انتقادی جامعه سیاسی کشور روبرو شده است.

البته هنوز مشخص نیست که پخش تصاویر سید محمد خاتمی از شبکه افق به معنای پایان محدودیت ها رسانه ای به ویژه محدودیت های صدا و سیما  برای رییس جمهور اسبق و صاحب ایده گفتگوی تمدن ها است یا پخش این  تصاویر را باید به حساب اهمال و اتفاق گذاشت!
کد N417979

وبگردی