آفتاب

شعارهای ضدصهیونیستی بر دیوارهای پایتخت ایتالیا

شعارهای ضدصهیونیستی بر دیوارهای پایتخت ایتالیا

رم - ایرنا - در پی ادامه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، شعارهای ضد اسراییلی و ضد صهیونیستی بر روی برخی از دیوارهای شهر رم نمایان شد.

به گزارش ایرنا، این شعارها که برخی از آنها مطالب تهدیدآمیز علیه صهیونیست ها دارند، در بسیاری از خیابان های مرکزی پایتخت ایتالیا نوشته شده بودند که بلافاصله توسط شهرداری رم پاک شدند.

در حالی که دستگاه دیپلماسی برخی کشورها سعی بر پیدا کردن راه حلی برای بحران غزه دارد، خیابان های اروپا و ایتالیا تبدیل به صحنه تطاهرات و اعتراض ها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی شده و بمباران ها و مداخله نظامی اسراییل محکوم می شوند.

هزاران نفر از مردم ایتالیا نیز در روزهای اخیر در دفاع از مردم مظلوم غزه وارد میدان شده و در شهرهای مختلف این کشور تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار کرده اند.

ˈمانلیو دی استفانوˈ نماینده پارلمانی کمیسیون خارجی حزب ˈپنج ستارهˈ ایتالیا دیروز سه شنبه، گفت: با توجه به حمله های ارتش رژیم صهیونیستی به مدارس، بیمارستان ها و مراکز نگهداری از کودکان در غزه، دادگاه لاهه باید نتانیاهو را به جرم جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت محاکمه کند.

ˈفدریکا موگرینیˈوزیر امور خارجه ایتالیا نیز نخستین اولویت برای بحران غزه را جلوگیری از دست رفتن جان غیرنظامیان بویژه کودکان در غزه خواند.

به گفته وزیر خارجه ایتالیا، تلاش ها برای حل بحران غزه باید بطور هماهنگ و یکصدا و از طریق تماس های دائم و ارتباط میان تمام پایتخت هایی باشد که در این پرونده کار می کنند.

این در حالی است که شمار شهدای غزه در پی تجاوزات رژیم صهیونیستی همواره افزایش یافته و تاکنون به بیش از 1240 تن و تعداد زخمی ها نیز به هفت هزار نفر رسیده است.

مردم بی پناه غزه در 24 ساعت گذشته متحمل سخت ترین حملات شده اند و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که در شبانه روز گذشته 150 نقطه را درنوار غزه هدف قرار داده است.

رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بیگناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد.

اروپام ** 2171**1479
کد N417912

وبگردی