آفتاب
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

باید دست رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین کوتاه شود

باید دست رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین کوتاه شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تأکید مقام معظم رهبری در خطبه های روز عید سعید فطر بر روی مسئله فلسطین نشان دهنده آن است که این موضوع یک مشکل اساسی برای تمام دنیا و به خصوص جهان اسلام است.

محمدصالح جوکار در گفت‌و‌گو خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر تنها روی موضوع فلسطین و غزه تأکید کردند و هیچ موضوع دیگری را مطرح نکردند. این نشان دهنده این است که مشکل فلسطین مشکل اساسی برای تمام دنیا و به خصوص جهان اسلام است و باید توجه ها به این موضوع جلب شود.

وی خاطر نشان کرد: رهبری بر مسئله‌ی غزه تأکید زیادی دارد. امروز دنیای استکبار بسیج شده است علیه ملت فلسطین و یک نسل‌کشی بزرگ به راه انداخته‌اند. مقام معظم رهبری هوشیارانه از کشورها و سفرای آنها خواست که مواضع خود را نسبت به مردم غزه بیان کنند و پشتیبانی خود را نسبت به این موضوع نشان دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: مقام معظم رهبری با محکوم کردن این جنایات و به خصوص محکومیت کشورهای آمریکا و مجامع بین المللی مثل سازمان ملل که سکوت کرده‌اند خواستار تشکیل یک بسیج عمومی در این راستا شدند.

جوکار همچنین ادامه داد: جنگی نابرابر در غزه رخ داده و کودکان و زنان بی دفاع را می‌کشند. مقام معظم رهبری این حرکت را یک حرکت سخیف دانستند و نسبت به سکوت کشورها گلایه کردند. ما باید در کمیسیون سیاست خارجی خود به طور جد این مسئله را دنبال کنیم و کاری کنیم که رژیم صهیونیستی برای همیشه این کارهایش را تمام کند. آتش‌بس‌های موقت راه چاره نیست. باید به جایی برسیم که رژیم صهیونیستی دستش از ملت و سرزمین فلسطین کوتاه شود و این ملت برای همیشه نجات پیدا کند.

انتهای پیام

کد N417648

وبگردی