آفتاب

9عضو یک خانواده درتازه ترین حمله رژیم صهیونیستی به غزه شهید شدند

9عضو یک خانواده درتازه ترین حمله رژیم صهیونیستی به غزه شهید شدند

تهران -ایرنا - در تازه ترین حملات رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب غزه که بامداد روز چهارشنبه رخ داد، 9 تن از اعضای یک خانواده فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های خبری فلسطین، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه پیشتر اعلام کرده بود که در حمله به خانه الاسطل در خان یونس پنج تن کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.

با کشته شدن این افراد، تعداد شهدای غزه از آغاز حملات تاکنون به 1240 تن و تعداد زخمی ها نیز دست کم به هفت هزار و پنجاه تن رسیده است.

از سوی دیگر شمار تلفات رژیم صهیونیستی نیز در این مدت 53 نظامی و سه غیرنظامی اعلام شده است.

این در حالی است که مردم بی پناه غزه طی 24 ساعت گذشته متحمل سخت ترین حملات وحشیانه شده و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که طی شبانه روز گذشته 150 نقطه را درنوار غزه هدف قرار داده است.

با وجود گذشت 23 روز از حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه اما همچنان ملت مبارز فلسطین با مقاومت و پایمردی در مقابل آن ایستاده است. هرچند نظامیان صهیونیست از زمین، هوا و دریا غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار می دهند، ولی فلسطینیان روحیه خود را حفظ کرده و ارتش رژیم صهیونیستی را به چالش کشیده اند.

رژیم صهیونیستی از بامداد سه شنبه هفدهم تیرماه (هشتم ژوئیه 2014) حملات هوایی علیه غزه را آغاز کرد.

نوار غزه با 40 کیلومتر طول و 10 کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده و با مصر و اسرائیل هم مرز است. در این منطقه یک میلیون و 700 هزار نفر زندگی می کنند.

رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بیگناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد و تاکنون دست کم یک هزار و 240 نفر از مردم غزه شهید و بیش از هفت هزار و 50 نفر نیز زخمی شده اند.

**مترجمام**1480**
کد N417603

وبگردی