آفتاب
نماینده مردم دیر درمجلس:

توطئه های دشمن با اتحاد مسلمانان جهان خنثی می شود

توطئه های دشمن با اتحاد مسلمانان جهان خنثی می شود

تهران – ایرنا - نماینده مردم دیر در مجلس شورای اسلامی به بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز عید فطر و مسئله غزه و فلسطین اشاره کرد و گفت: با حضور تمامی مسلمین می توان توطئه های دشمن را خنثی کرد.

موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا،افزود:رهبر معظم انقلاب به خوبی حیله ها و ترفندهای نظام استکباری را افشا و راه های مقابله و مبارزه با آنها را تبیین کردند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر توطئه های دشمنان اسلام در منطقه را به خوبی افشا و مقاومت را تنها راه مقابله با استکبار عنوان کردند.

نماینده مردم دیر در مجلس اضافه کرد: دین مقدس اسلام، دین وحدت، اتفاق، همدلی، وفا، صمیمیت وهمیاری است و نماز عید فطر از جمله مناسکی است که اتحاد و برادری مسلمانان را با یکدیگر نشان می دهد .

احمدی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدس اشاره کرد و گفت: مسلمانان ایران و جهان با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را برابر رژیم صهیونیست ابراز کردند و اکنون همین مسلمانان در نماز عید فطر حاضر شدند و با پرداخت زکات فطره به گرفتاران، مستمندان و به ویژه آوارگان فلسطینی کمک کنند.

نماینده مردم دیر در مجلس در ادامه به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان روح و قلب انسان به واسطه انس با قرآن، احادیث و روایات تزکیه می شود بنابراین بعد از خروج از ماه مبارک رمضان از گناهان و لغزش ها خارج می شویم و قلب هایمان نسبت به یکدیگر آرام می شود و این برکتی است که برای مسلمانان قرار داده شده است.

سیام**1058*1580
کد N417514

وبگردی