آفتاب
اخبار فلسطین/

بمباران 150 هدف در غزه از شب گذشته/شهادت 90 فلسطینی و توقف فعالیت نیروگاه برق

بمباران 150 هدف در غزه از شب گذشته/شهادت 90 فلسطینی و توقف فعالیت نیروگاه برق

بمباران 150 هدف در غزه و شهادت 90 فلسطینی در حملات امروز و توقف فعالیت نیروگاه برق غزه از جمله خبرهای فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، "موتی الموز" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که جنگنده های این رژیم از شب گذشته تاکنون 150 هدف را در نوارغزه بمباران کردند.

وی مدعی شد که رژیم صهیونیستی برای تخریب تونل ها نقاط مختلف نوارغزه را بمباران می کند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: هدف اصلی در جنگ غزه توقف موشک های فلسطینی و از بین بردن تمامی تونل ها است.

خبرگزاری معا نیز در این رابطه گزارش داد: یکی از هدف هایی که در نوارغزه بمباران شد نیروگاه برق غزه بود که بر اثر حملات اسرائیل فعالیت آن به طور کامل متوقف شده است.

شیخ خلیل معاون رئیس بخش انرژی غزه نیز اظهار داشت: یکی از موشک ها به انبار سوخت اصابت کرده است و آتش ناشی از این حمله تاکنون خاموش نشده است.

خبرگزاری سما نیز گزارش داد رژیم صهیونیستی از صبح امروز حملات جنون آمیز خود را در نقاط مختلف نوارغزه آغاز کرده است و تاکنون 90 فلسطینی در این حملات شهید و ده ها تن زخمی شده اند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین شمار قربانیان جنگ در نوارغزه طی 3 هفته گذشته به هزار و 120 شهید و 6 هزار و 550 زخمی افزایش یافته است.

کد N417410

وبگردی