آفتاب

روز عید فطر پرحجم ترین زمان تردد جاده ای/ ترافیک سنگین در خروجی های تهران و جاده های شمال

روز عید فطر پرحجم ترین زمان تردد جاده ای/ ترافیک سنگین در خروجی های تهران و جاده های شمال

فرمانده پلیس راه با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها گفت: پس از نماز عید فطر ترافیک در جاده ها به اوج خود رسید.

سردار محمد رضا مهماندار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز دور دوم سفرهای استانی، از روز گذشته شاهد آغاز سفرها بودیم که از صبح امروز و همزمان با پایان نماز عید فطر سفرها و ترافیک در جاده ها به اوج خود رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر خروجی های استان تهران دارای بیشترین بار ترافیکی است و این در حالی است که ترافیک در محورهای کرج- قزوین، قزوین- رشت، جاده چالوس و جاده هراز سنگین است.

به گفته فرمانده پلیس راه، در حال حاضر ترافیک در محدوده منجیل، تونل شیرگاه و امامزاده هاشم سنگین بوده و تردد در این نقاط به کندی انجام می شود. این در حالی است که با توجه به حجم بسیار زیاد ترافیک محور شمشک به دیزین مسدود شده است.

وی با اعلام اینکه پیش بینی می کنیم ترافیک تا ساعاتی دیگر نیز سنگین باشد، افزود: صبح امروز به دلیل اینکه بسیاری از افراد موفق به دریافت بلیط اتوبوس نشده بودند در اتوبان تهران- کرج در حاشیه این اتوبان حاضر شده بودند تا با خودروهای عبوری به مسافرت بروند که همین امر موجب افزایش ترافیک در این محور شده بود.

مهماندار در پایان از هموطنان خواست بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند چرا که با توجه به حجم ترافیک در این روز سه برابر زمان عادی برای بازگشت باید وقت در نظر بگیرند.

 

 

کد N417392

وبگردی