آفتاب

کشته شدن ۱۱۰ سرباز اسرائیلی توسط مقاومت فلسطین

کشته شدن ۱۱۰ سرباز اسرائیلی توسط مقاومت فلسطین

قسام با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که از زمان آغاز تجاوز اسرائیل به نوار غزه در هفتم ماه جاری تا امروز -سه شنبه-۱۱۰ سرباز و افسر اسرائیلی توسط مبارزان این گروه کشته شدند.

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که از زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا کنون ۱۱۰ سرباز اسرائیلی را کشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، قسام با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که از زمان آغاز تجاوز اسرائیل به نوار غزه در هفتم ماه جاری تا امروز -سه شنبه-۱۱۰ سرباز و افسر اسرائیلی توسط مبارزان این گروه کشته شدند.

در این بیانیه آمده است که صدها سرباز اسرائیلی نیز توسط  مبارزان فلسطینی در عملیات‌های ایستادگی در برابر تجاوز اسرائیل به نوار غزه زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است که مبارزان قسام روز گذشته و در بیست و دومین روز تجاوز اسرائیل به نوار غزه توانستند در سه عملیات جداگانه ۱۹ سرباز اسرائیلی را بکشند.

در بیانیه قسام همچنین آمده است که مبارزان قسام روز گذشته  بار دیگر توانستند به پشت خطوط نیروهای اسرائیلی نفوذ کنند.

در همین حال اسرائیل روز گذشته اعتراف کرد که ۱۰ سرباز این رژیم داخل نوار غزه و در مرزهای این منطقه با فلسطین اشغالی توسط مبارزان فلسطینی کشته شدند.

ارتش اسرائیل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با کشته شدن این ۱۰ سرباز تعداد سربازان کشته شده این رژیم از آغاز تجاوز به نوار غزه، به روایت ارتش اسرائیل به ۵۳ نفر رسید.

کد N417290

وبگردی