آفتاب

نتانیاهو: آینده نزدیکی برای پایان جنگ غزه متصور نیستیم/ ابوزهری: از تهدید نتانیاهو نمی ترسیم

نتانیاهو: آینده نزدیکی برای پایان جنگ غزه متصور نیستیم/ ابوزهری: از تهدید نتانیاهو نمی ترسیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعلام کرد که حملات این رژیم به نوار غزه همچنان ادامه خواهد داشت و این جنگ در آینده ای نزدیک به پایان نمی رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتض، "بنیامین نتانیاهو" در اظهارات خود هشدار داد که عملیات نظامی در غزه به این زودی پایان نخواهد گرفت و مردم این منطقه باید خود را آماده حوادث بد‌تر کنند.

این اظهارات در حالی بیان شد که ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان شمال غزه خواسته است که خانه های خود را ترک کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر روز دوشنبه در حالی که وزیر جنگ و ریئس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در کنار وی بودند، در سخنانی گفت که این عملیات تا غیرنظامی کردن غزه و تخریب تونل های زیر زمینی مرزی ادامه خواهد داشت.

این اظهارات در حالی بیان می شوند که رهبران رژیم صهیونیستی هم اکنون تحت فشارهای بین‌المللی برای برقراری آتش بس در نوار غزه قرار دارند. با این حال نخست وزیر اسرائیل در سخنان روز دوشنبه خود ضمن تاکید بر اینکه که عملیات نظامی به این زودی پایان نخواهد یافت گفت: ما تا زمانی که ماموریت‌ خود را در زمینه حفاظت کامل شهروندان، سربازان و کودکانمان کامل نشود به حملات شدید ادامه می دهیم.

این اظهارات با واکنش سامی ابوزهری، سخنگوی حماس روبرو شد. ابوزهری در واکنش به این سخنان نتانیاهو، گفت: تهدیدات وی حماس یا مردم فلسطین را نمی ترساند و اشغالگران تاوان کشتار شهروندان و کودکان را پرداخت خواهند کرد.

این وضعیت در حالی است که شمار شهدای فلسینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی که از سه هفته قبل آغاز شده به نزدیک یک هزار و 100 نفر رسیده و در مقابل 50 نفر از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده اند.

کد N417149

وبگردی