آفتاب
از سوی سرمربی تیم ملی؛

16 بازیکن به تیم ملی والیبال زنان دعوت شدند

16 بازیکن به تیم ملی والیبال زنان دعوت شدند

سرمربی تیم ملی والیبال زنان 16 بازیکن را به ششمین اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد تا تمرینات خود را از 9 مردادماه آغاز کنند.

ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال زنان ایران با حضور 16 بازیکن برگزار خواهد شد.
به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی والیبال زنان 16 بازیکن را به ششمین اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد تا تمرینات خود را از 9 مردادماه آغاز کنند.
اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی سیما صدیقی به اردوی ششم تیم ملی والیبال زنان به قرار زیر است:
فرزانه زارعی، ندا چملانیان، مهتاب رحمانی، فرنوش شیخی، سودابه باقرپور، مهسا صابری، نجمه عابدیان، مهدیه خواجه کلایی، شبنم علیخانی، زینب گیوه، مائده برهانی، نگار کیانی، شکوفه صفری، سوده رضایی، الهام فلاح و سمانه سیاوشی.
ششمین مرحله آماده سازی تیم ملی والیبال زنان از پنج شنبه 9 مردادماه به مدت 8 روز در آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهد شد و بازیکنان دعوت شده باید ساعت 20 روز چهارشنبه هشتم مردادماه خود را به سرپرست تیم در آکادمی معرفی کنند.
سیما صدیقی به عنوان سرمربی، عباس برقی خامنه (مشاور فنی)، کامبیر یعقوبی و بهرام جعفرپور (کمک مربی)، سمیرا محمدی (بدنساز)، سارا خدارحمی (فیزیوتراب)، ابراهیم ادیبان (آنالیزور) و فریبا سلیمانی به عنوان سرپرست ملی پوشان زنان را در این اردو همراهی می کنند.
تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون آسیا که از 17 تا 23 شهریور 93 در کشور چین برگزار می شود، آماده می کند.
این رقابت ها با حضور هشت تیم برتر آسیا برگزار می شود و تیم ملی والیبال زنان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های چین، ویتنام و کره جنوبی در گروه اول همگروه است. تیم های تایلند، قزاقستان، ژاپن و چین تایپه نیز در گروه دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

کد N416786

وبگردی