آفتاب

نخست وزیر پاکستان: مصمم به نابودی کامل تروریست ها هستیم

نخست وزیر پاکستان: مصمم به نابودی کامل تروریست ها هستیم

اسلام آباد – ایرنا – نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز رضایت از عملکرد ارتش این کشور در انجام عملیات نظامی علیه تروریست ها، بار دیگر تاکید کرد این عملیات تا زمان تحقق کامل اهداف آن و نابودی کامل تروریست ها ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه خبری «جیو» پاکستان، «محمد نواز شریف» با صدور بیانیه ای اعلام کرده است که دستاوردهای نیروهای مسلح پاکستان در مبارزه با گروه های تروریستی حاکی از اراده قوی و تعهد آنان در انجام این عملیات است.

در بیانیه آمده است: عملیات «ضرب عضب» را برای رهایی از پدیده تروریسم و آزادی سرزمین مادری خود از دست تروریست ها شروع کرده ایم و نیروهای مسلح ما با ادامه این عملیات، تروریست ها را از مخفی گاه هایشان بیرون خواهند کشید و آنان را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

نواز شریف تاکید کرده است: دستاوردهای مبارزه علیه تروریسم، راه را برای کامیابی کشور هموار خواهد کرد و تضمینی برای آینده ای درخشان برای پاکستان است.

نزدیک به یک ماه و نیم از آغاز عملیات نظامی نیروهای هوایی و زمینی ارتش پاکستان علیه شبه نظامیان و تروریست ها در مناطقی از وزیرستان شمالی می گذرد و تاکنون صدها نفر از تروریست ها در جریان این عملیات به هلاکت رسیده اند.

با وجود حمایت دولت پاکستان از عملیات نظامی ضرب عضب، برخی احزاب و شخصیت های مخالف دولت، انتقادهای زیادی را نسبت به این عملیات مطرح کرده و آن را اقدامی عجولانه از سوی دولت دانسته اند.

نخست وزیر پاکستان این انتقادها را نابجا دانسته و گفته است که این عملیات بعد از انجام یک سری مطالعات و بررسی های دقیق آغاز شده است.

آساق**1723**1392
کد N416183

وبگردی