آفتاب
آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی:

آیت‌الله شب زنده‌دار برکات علمی و اخلاقی فراوانی در حوزه به یادگار گذاشت

آیت‌الله شب زنده‌دار برکات علمی و اخلاقی فراوانی در حوزه به یادگار گذاشت

آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله شب زنده‌دار، آن مرحوم را از شاگردان برجسته امام راحل دانست و گفت: ایشان عمر بابرکت خود را در مسیر اعتلای کلمه توحید و اقامه معارف اصیل اسلام صرف کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیة الله حاج شیخ مهدی شب زنده دار (دام عزّه)

با سلام و تحیت خبر ارتحال والد معظم،عالم ربانی و معلم اخلاق مرحوم مغفور آیة الله حاج شیخ حسین شب زنده دار رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. ایشان که عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای کلمه توحید و اقامه معارف اصیل اسلام مصروف می داشت از زمره شاگردان امام راحل عظیم الشأن بود که برکات علمی و اخلاقی فراوانی را در حوزه مبارکه قم از خود به یادگار گذاشته و شمع محفل شاگردان و مریدان بود. سجایای اخلاقی او از خاطر همه ارادتمندان به آن عالم ربانی پاک نخواهد شد و برای آن بنده صالح خدا، هماره لسان صدق بجای خواهد ماند.

اینجانب ارتحال ایشان را به ساحت مقدس بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفداء و مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه و خانواده معزّی خاصه به حضرتعالی تسلیت و تعزیت گفته علو درجات و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم و عافیت و طول عمر و صبر و اجر برای شما و همه بازماندگان و مصیب‌دیدگان از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

کد N415997

وبگردی