آفتاب

روزنامه ایران در یک نگاه

روزنامه ایران در یک نگاه

تهران – ایرنا – روزنامه ایران در شماره امروز دوشنبه «چراغ سبز هسته ای مجلس» را تیتر یک کرده و در ادامه، حکایت همیشه سفرهای تابستانی با عنوان «بنزین و ترافیک» را با انتشار عکسی از جاده های مواصلاتی کشور برجسته ساخته است.

به گزارش ایرنا، در خبر یک این روزنامه آمده است: لاریجانی: طرح پروتکل الحاقی اگرچه به گفته مقامات کشورمان جزو موضوعات اصلی گفت و گوها نبود اما همچنان به عنوان یکی از مطالبات فرعی طرف مذاکره با ایران مطرح شد؛ مسأله ای که مقامات کشورمان، نهایی شدن و امضای آن را به رسیدن به توافقی برد- برد با گروه 1+5 منوط کرده اند.

ظریف در گفت و گو با شبکه سی ان ان: ما تمام تلاش خود را اگر به یک توافق خوب برسیم به کار می گیریم تا پارلمان، پروتکل الحاقی را امضا کند تا جامعه بین الملل اطمینان حاصل کند که برنامه هسته ای ایران صلح آمیز باقی خواهد ماند.

روز گذشته همچنین سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از عزم این کمیسیون برای قانونگذاری در حوزه هسته ای خبر داد.

سید حسین نقوی گفته است که علی لاریجانی در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیشنهاد تدوین چنین قانونی را ارائه کرده است.

«حمله دوباره رژیم صهیونیستی به غزه»، «مصرف برق در کشور رکورد زد»، «عفو و تخفیف مجازات برخی محکومان قضایی»، «وداع با ضیافت‏ حق»، «تحصیل در غیاب شادی وجذابیت»، «تحصیل در غیاب شادی وجذابیت» و «تجربه شیرین نقش های مادرانه» از دیگر عناوین برجسته شده در این شماره روزنامه ایران است.

شبس (2) 1346 **
کد N415461

وبگردی