آفتاب

دیدار امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله

دیدار امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله

معاون عربی و آفریقای وزیر امورخارجه بر تداوم حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در لبنان و فلسطین تاكید کرد.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در لبنان، با سید حسن نصرالله دبیركل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو مرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار آخرین تحولات منطقه به ویژه تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

سیدحسن نصراله در این دیدار با ستایش از ایستادگی وصف‌ناپذیر ملت فلسطین و دستاوردهای بی‌نظیر گروههای مقاومت فلسطینی در برابر ماشین جنگی رژیم غاصب، تاكید کرد: پیروزی مقاومت در جنگ جاری در غزه، سند روشن دیگری بر پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و نویدبخش پیروزی نهایی ملت فلسطین و ملت‌های منطقه در برای این رژیم است.

دبیركل حزب الله با اشاره به راهپیمایی‌های عظیم ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان منطقه در پاسخ به ندای رهبر كبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تاكیدات مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، این وحدت و انسجام را خنثی كننده توطئه‌های تفرقه‌افكنانه دشمنان امت اسلامی دانست.

سید حسن نصراله همچنین از حمایت‌های دایمی و قاطع مقام معظم رهبری، ‌رییس‌جمهور و دولت و ملت بزرگ ایران از مقاومت تقدیر کرد.

امیرعبداللهیان نیز با تشریح اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران در سه هفته اخیر با هدف توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین و تلاش برای رفع فوری و كامل محاصره غزه و امدادرسانی به مردم این منطقه، توسل رژیم صهیونیستی به كشتار وسیع،‌ هدفمند و سازمان‌یافته شهروندان فلسطینی به ویژه زنان و كودكان را نشانه استیصال كامل این رژیم در مقابل قدرت رزمندگان مقاومت دانست.

معاون عربی و آفریقای وزیر امورخارجه بر تداوم حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از مقاومت در لبنان و فلسطین تاكید کرد.

کد N415419

وبگردی