آفتاب

حبیبی: روز قدس امسال روزی سیاه برای رژیم صهیونیستی بود

حبیبی: روز قدس امسال روزی سیاه برای رژیم صهیونیستی بود

تهران- ایرنا- دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به عظمت برپایی روز قدس امسال گفت:روز قدس سال جاری روزی سیاه برای رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حماسی و قابل تقدیر بود؛ امسال ما شاهد یک نفرت جهانی علیه ستم به ملت فلسطین در سرزمینهای اشغالی بودیم.

وی ادامه داد:جنایات بی شمار صهیونیست ها در غزه که صاحب نظران جهانی آن را در حد جنایات جنگی توصیف می کنند باعث شد امسال توجه جهانیان به موضوع فلسطین بیشتر شود.

حبیبی خاطر نشان کرد: عظمت حضور ملت ایران در سراسر کشور و پیش از 80 کشور جهان در روز قدس نشان داد که آزادی قدس شریف و دفاع از ملت مظلوم فلسطین در دستور کار آزادیخواهان جهان است.

وی اضافه کرد:مردم کرانه غربی رود اردن باید همانند مردم غزه مسلح شوند و همانند دو لبه قیچی، رگ حیات رژیم صهیونیستی را قطع کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تقدیر از مقاومت رزمندگان اسلام در غزه، گفت: این مقاومت باعث شد صهیونیست ها درپناهگاه ها زندگی کنند و موج فرار و خودکشی ارتش اسراییل را به استیصال رسانده است.

حبیبی یادآور شد: پذیرش شکست از سوی صهیونیست ها تنها راه آنان در جنگ چهارم و انتفاضه رمضان است؛ رژیم صهیونیستی راهی جز پذیرش شروط حماس در مورد آتش بس را ندارد.

وی با نقد مواضع اروپا و آمریکا در مورد فجایع غزه اظهار داشت: غرب همواره دفاع رژیم صهیونیستی دربرابر حماس را مشروع تعریف کرده ولی این دفاع نیست بلکه حمله و تهاجم به مردم بی دفاع است.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود درباره تمدید توافق ایران و 1+5 بیان داشت: نمی دانم ما در 4 ماه تمدید شده این توافق چه چیز ناگفتنی در این 6 ماه داشته ایم که نگفته ایم یا آنکه طرف غربی حرفهای ناگفته ای را نگفته می خواهد در چهار ماه آینده بگوید. وی افزود: این عملکرد نوعی وقت هدر دادن است؛ لذا فکر می کنم ما بیش از آنچه امید به توافق داشته باشیم، باید تلاش کنیم ببینیم برگشت به نقطه اول با چه سازوکاری باید صورت گیرد؛ اگر غرب روی مواضع خود اصرار داشته باشد از باب هزینه – فایده کردن قطعا به نفع ما است و به نقطه اول برگردیم و بپذیریم که اعتماد به آنها یک سراب است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین در مورد بسته پیشنهادی دولت برای خروج از رکود گفت: طی هفته گذشته این بسته مورد نقد اقتصاددانان قرار گرفته است که بیشتر آنها هم اقتصاددانان طرفدار دولت هستند. باید یک راهکاری دولت برای شنیدن این نقدها و اصلاح بسته پیشنهادی پیدا کند.

سیام**7261
کد N415266

وبگردی