آفتاب
موسوی لارگانی در گفت‌وگو با ایلنا:

بحث دانشجویان ستاره‌دار و عزل ونصب‌ها از دغدغه‌های اصلی متقاضیان استیضاح است

بحث دانشجویان ستاره‌دار و عزل ونصب‌ها از دغدغه‌های اصلی متقاضیان استیضاح است

در رابطه با بحث دانشجویان ستاره دار قرار بر این شد که وزیر در طی فرصتی که در اختیار دارد این مسئله را حل کند و از وزارت خانه استعلام‌هایی صورت گیرد و نتیجه آن به نمایندگان ابلاغ شود.

نماینده مردم فلاورجان بحث دانشجویان ستاره دار و عزل و نصب‌ها در حوزه این وزارتخانه را از جمله دغدغه‌های اصلی نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر علوم عنوان کرد که هنوز به قوت خود باقی است.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه امروز متقاضیان طرح استیضاح وزیر علوم با فرجی‌دانا وزیر ضمن مثبت ارزیابی کردن این نشست، گفت: با گزارشی که وزیر در این نشست به نمایندگان ارائه داد مشخص شد که برخی از خواسته‌های نمایندگان تقریبا برطرف شده اما برخی دغدغه‌های اصلی نمایندگان همچنان بدون پاسخ مانده است.

نماینده مردم فلاورجان بحث برگرداندن دانشجویان ستاره دار به دانشگاه را از جمله دغدغه‌های مهمی عنوان کرد که تا کنون برطرف نشده است.

وی افزود: در رابطه با بحث دانشجویان ستاره دار قرار بر این شد که وزیر در طی فرصتی که در اختیار دارد این مسئله را حل کند و از وزارت خانه استعلام‌هایی صورت گیرد و نتیجه آن به نمایندگان ابلاغ شود.

موسوی لارگانی همچنین بحث عزل و نصب‌ها در حوزه این وزارت خانه را یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی نمایندگان متقاضی استیضاح عنوان کرد.

 

کد N415217

وبگردی