آفتاب
در دیدار معاون وزیر امور خارجه ایران

سید حسن نصرالله: پیروزی مقاومت در غزه سند دیگر پوشالی بودن رژیم صهونیستی است

سید حسن نصرالله: پیروزی مقاومت در غزه سند دیگر پوشالی بودن رژیم صهونیستی است

بیروت – ایرنا - « سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که پیروزی مقاومت در جنگ جاری در غزه، سند روشن دیگری بر پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و نوید بخش پیروزی نهایی ملت فلسطین و ملت های منطقه در برابر این رژیم است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سید حسن نصرالله در دیدار با « حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی وصف ناپذیر ملت فلسطین و دستاوردهای بی نظیر گروه های مقاومت فلسطینی در برابر ماشین جنگی رژیم غاصب را ستود.

دبیرکل حزب الله با اشاره به راهپیمایی های عظیم ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان منطقه در پاسخ به ندای رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، این وحدت و انسجام را حنثی کننده توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان امت اسلامی دانست.

سید حسن نصرالله همچنین از حمایت های دایمی و قاطع مقام معظم رهبری ، رییس جمهور و دولت و ملت بزرگ ایران از مقاومت تقدیر کرد.

سید حسن نصرالله و امیرعبداللهیان در این دیدار آخرین تحولات منطقه بویژه تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه را بررسی کردند.

امیر عبداللهیان هم اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران در سه هفته اخیر با هدف توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین و تلاش برای رفع فوری و کامل محاصره غزه و امداد رسانی به مردم این منطقه را تشریح کرد.

وی، توسل رژیم صهیونیستی به کشتار وسیع ، هدفمند و سازمان یافته شهروندان فلسطینی بویژه زنان و کودکان را نشانه استیصال کامل این رژیم در مقابل قدرت رزمندگان مقاومت دانست.

معاون عربی و آفریقایی وزیر امورخارجه بر تداوم حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران ار مقاومت در لبنان و فلسطین تاکید کرد.

خاورم ** 1324
کد N415081

وبگردی