آفتاب
در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

اعلام حضور جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان در تجمع فردا/ نمی‌توانیم نسبت به غزه بی‌تفاوت باشیم

اعلام حضور جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان در تجمع فردا/ نمی‌توانیم نسبت به غزه بی‌تفاوت باشیم

«۲۰ روز است که مردم بی‌گناه غزه بدون داشتن غذا و دارو کشته می‌شوند و خانه‌هایشان روی سرشان خراب می‌شود. بدیهی است که هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به این اتفاقات بی‌تفاوت باشد و از کنار آن عبور کند»

مسئول روابط عمومی جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان ضمن اعلام حضور اعضای این جمعیت در تجمع اعتراضی به کشتار مردم غزه در روز 6 مرداد مقابل دفتر سازمان ملل در تهران؛ بیان کرد که کشتار مردم بی دفاع با هر بهانه ای توجیه پذیر نیست.

افسانه عظیم‌زاده با اعلام خبر حضور اعضای این تشکل مردم‌نهاد (NGO) در تجمع حمایت از مردم غزه، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: نزدیک به 20 روز است که این کشتار ادامه دارد و در هر جنگ و درگیری بیشترین آسیب را کودکان می‌بینند.

وی ادامه داد: مساله دوم آن است که در هر جای دنیا به هر بهانه‌ای که قرار است جنگی راه بیفتد این مردم عادی هستند که بیشترین صدمات را می‌بینند. جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان با توجه به اهدافش با جنگ مخالف است و کشتار انسان‌ها به هر بهانه‌ای را توجیه‌پذیر نمی‌داند.

عظیم‌زاده گفت: 20 روز است که مردم بی‌گناه غزه بدون داشتن غذا و دارو کشته می‌شوند و خانه‌هایشان روی سرشان خراب می‌شود. بدیهی است که هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به این اتفاقات بی‌تفاوت باشد و از کنار آن عبور کند.

کد N415066

وبگردی