آفتاب

86 نظامی صهیونیست در حمله 20 روزه غزه کشتهبه هلاکت رسیده اند

86 نظامی صهیونیست در حمله 20 روزه غزه کشتهبه هلاکت رسیده اند

تهران - ایرنا - ˈگردان های عزالدین القسامˈ شاخه نظامی ˈجنبش مقاومت اسلامی فلسطینˈ (حماس) روز یکشنبه اعلام کرد: تا روز بیستم تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، 86 افسر و سرباز این رژیم به هلاکت رسیده است .

به گزارش پایگاه خبری گردان های عزالدین قسام، نیروهای مقاومت همچنان به نبرد با صهیونیست ها ادامه می دهند تا مانع حمله آن ها به غیر نظامیان در نوار غزه و شهرهای کرانه باختری و همچنین ˈقدسˈ شوند .

گردان های القسام در بیانیه ای اعلام کرد: ما خسارت های زیادی به دشمن وارد کرده ایم و تا امروز 86 افسر و سرباز این رژیم را به هلاکت رسانده و صدها نفر دیگر را نیز زخمی کرده ایم .

این گردان ها خاطر نشان کرد که مجاهدان در جبهه های جنگ تنها موفق به شمارش این تعداد از کشته های دشمن شده اند، اما قطعا شمار کشته های نظامیان صهیونیست بیش از این ها است، زیرا صدها نظامی دیگر نیز در جریان این نبردها با نیروهای مقاومت شدیدا زخمی شده اند و احتمال به هلاکت رسیدن آن ها زیاد است .

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیستی تا این لحظه سعی می کند شمار واقعی کشته های خود را پنهان نگه دارد .

گردان های القسام اضافه کرد: عملیات موفق نیروهای ویژه این گردان ها علیه دشمن صهیونیستی بسیار موفقیت آمیز بوده و تحلیلگران نظامی آن را جنگی تاریخی و بی مانند در تاریخ معاصر می دانند و حتی دشمن نیز اذعان کرده که وارد سخت ترین جنگ خود از زمان به اشغال در آوردن فلسطین در سال 1948 میلادی شده است .

رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن 40 سرباز و افسر و نیروی نظامی خود از جمله فرمانده تیپ نیروهای ویژه ˈگولانیˈ اعتراف کرده است .

چندی پیش ˈیوئیل مارکوسˈ روزنامه نگار صهیونیست گفته بود: انتشار خبر شمار کشته های ارتش اسراییل در غزه باعث روی دادن انقلابی ویرانگر و سوزان در اسراییل خواهد شد.

خاورم **2041**1651
کد N413993

وبگردی