آفتاب

حماس: از خواسته های مشروع خود عقب نشینی نمی کنیم

حماس: از خواسته های مشروع خود عقب نشینی نمی کنیم

تهران- ایرنا - یکی از رهبران برجسته حماس ضمن بیان اینکه هنور تصمیم رسمی در خصوص تمدید آتش بس در نوار غزه اعلام نشده است، گفت: علی رغم کشتار ها و ویرانی های به بار آمده در نوار غزه از خواسته های مشروع خود عقب نشینی نمی کنیم.

ˈایهاب الغصینˈ روز شنبه در گفت وگو با المیادین در خصوص اوضاع جاری در نوار غزه، افزود: هنور تصمیم رسمی در خصوص تمدید آتش بس در نوار غزه اعلام نشده است.

وی ادامه داد: علی رغم کشتارها و ویرانی های به بار آمده، از خواسته های مشروع و قانونی خود و در راس آن رفع محاصره نوار غزه، عقب نشینی نمی کنیم.

الغصین تصریح کرد: برخی کشورهای عربی با همدستی اسراییل تلاش دارند تا مقاومت را خلع سلاح کنند.

وی با بیان اینکه‫ خط مشی مقاومت تنها مختص حماس نیست بلکه خط مشی همه ملت فلسطین و حتی ملت های عرب است، افزود: مواضع شرافتمندانه ملت فلسطین به این ملت امید پیروزی می دهد.

الغیض گفت: مصر باید به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین عمل کند و گذرگاه ها را برای ارسال کمک های پزشکی و ضروری باز کند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای اشغالگر با عمکرد نیروهای مقاومت موفق نشدند وارد نوار غزه شود و همچنان در مرزهای این منطقه باقی ماندند، گفت: تا آزادی سرزمین مان و رفع محاصره، به مقاومت در مقابله اشغالگران ادامه می دهیم.

این در حالی است که پس از موافقت گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با طرح آتش بس 12 ساعته ، این آتش بس از صبح امروز به اجرا در آمد .

رسانام**9329** 3404
کد N413304

وبگردی