آفتاب

برگزاری دومین تظاهرات پیاپی در حمایت از مردم غزه در لندن

برگزاری دومین تظاهرات پیاپی در حمایت از مردم غزه در لندن

لندن - ایرنا- شهر لندن روز شنبه برای دومین روز پیاپی شاهد تظاهرات شمار زیادی از مسلمانان و گروه های مدنی صلح طلب و ضد جنگ و حامی مردم فلسطین در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و در حمایت از مردم مسلمان غزه بود.

بگزارش ایرنا، تظاهرکنندگان حرکت اعتراضی خود را از بعد از ظهر روز شنبه از مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در قلب لندن آغاز کردند و پس از طی کردن چند خیابان به سوی دفتر نخست وزیری انگلیس حرکت کردند.

تظاهرکنندگان در شعارهایشان خواهان آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین و متوقف کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه شدند.

افراد تظاهرکننده همچنین ضمن حمل تصاویری از جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دست نوشته و پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود به محاصره و قتل عام مردم غزه پایان دهید.

هدف تظاهرکنندگان از تجمع در مقابل دفتر دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، این است که صدای اعتراض خود را به گوش مقامات انگلیسی برسانند.

روز گذشته نیز شهر لندن شاهد مراسم راهپیمایی بزرگداشت روز جهانی ˈقدسˈ، با حضور شمار زیادی از مسلمانان و برخی از اعضای گروه های حامی مردم فلسطین، بود

تظاهرکنندگان در این مراسم که از ساعت سه بعد از ظهر روز جمعه از برابرساختمان مرکزی شبکه ˈبی بی سیˈ در قلب لندن شروع شد، به منظور محکوم ساختن حمایت های سران واشنگتن از جنایتکاران صهیونیستی، پس از طی کردن چند خیابان ، در برابر سفارت آمریکا تجمع کردند.

راهپیمایان در مراسم روز قدس نیز ضمن حمل تصاویری از امام خمینی(ره )، آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان ، پرچم فلسطین و حزب الله و حماس و پلاکاردها و پارچه نوشته هایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی، در شعارهای خود رژیم صهیونیستی را یک رژیم تروریستی خوانده و آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین را فریاد زدند.

تظاهر کنندگان همچنین در جریان تجمع شان در برابر سفارت آمریکا که در هوایی بارانی برگزار شد، حمایت های واشنگتن از رژیم صهیونیستی را بشدت محکوم کردند.

اروپام ** 1552
کد N413287

وبگردی