آفتاب

رژیم صهیونیستی با وجود ادامه جنایات جنگی خواهان تمدید آتش بس در غزه شد

رژیم صهیونیستی با وجود ادامه جنایات جنگی خواهان تمدید آتش بس در غزه شد

تهران - ایرنا- رژیم صهیونیستی در حالی خواهان تمدید آتش بس موقت در غزه شده است که این رژیم در طول 19 روز گذشته بی اعتنا به مخالفت های جهانی مرتکب جنایات بی شمار جنگی در حق مردم مظلوم فلسطین شده است.

به گزارش رویترز ، رژیم اشغالگر قدس روز شنبه اعلام کرد که این رژیم مایل به تمدید زمان آتش بس 12 ساعته توافق شده با حماس و دیگر گروه های مبارز فلسطینی در نوار غزه است.

در تهاجم گسترده صهیونیست ها به نوار غزه در 19 روزه گذشته بیش از یکهزار فلسطینی شهید و هزاران نفر مجروح و یا آواره شدند. این رویداد تلخ انسانی در حالی درغزه اتفاق افتاده که نهادهای بین المللی همچون سازمان ملل ، اتحادیه عرب و برخی دیگر کشورها در این جهت در سکوت مرگباری فرو رفته و در انفعال بسر بردند.

انفعال و بی تفاوتی این نهادها و جانبداری مغرضانه آمریکا سبب شده که صهیونیست ها به بهانه دفاع از امنیت خود و بی تفاوت به تراژدی انسانی رخ داده در غزه به تداوم جنابات خود مشغول باشند . به عقیده بسیاری از کارشناسان قبول اتس بس موقت نیز تنها بهانه ای برای رهایی صهیونیست و حامیانشان از فشار افکار عمومی دنیا و خروج ازافتضاح به بار اورده در این زمینه تلقی می شود.

لازم به ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه در تازه ترین جنایت خود، پیش از برقراری آتش بس موقت، با حمله به مناطق مسکونی نوار غزه، 18 تن از اعضای یک خانواده فلسطینی را به شهادت رساند.

خاورم**1486**5981
کد N413276

وبگردی