آفتاب

رئیس بسیج اصناف: کمک‌های مردمی برای تسلیح کرانه باختری جمع‌آوری می‌شود

رئیس بسیج اصناف: کمک‌های مردمی برای تسلیح کرانه باختری جمع‌آوری می‌شود

رئیس سازمان بسیج اصناف با اشاره به اعلام ضرورت تسلیح کرانه باختری توسط مقام معظم رهبری، از افتتاح حساب بانکی از سوی این سازمان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به همین منظور خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدابراهیم کریمی با اشاره به تاکید امام(ره) و رهبری بر لزوم حذف اسراییل از صفحه روزگار، افزود: در ماه مبارک رمضان، رژیم صهیونیستی با هجوم به نوار غزه، سفره‌های سحر و افطار برادران و خواهران دینی ما را به خاک و خون کشیده است و به همین جهت حمایت از مردم مظلوم غزه یکی از دغدغه‌های مسلمانان سراسر جهان قرار گرفت.

وی با اشاره به اعلام ضرورت تسلیح کرانه باختری از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: افراد یا سازمان‌هایی که توانایی این کار را دارند باید از هر راه ممکنی برای تسلیح کرانه باختری اقدام کند.

کریمی افزود: سازمان بسیج اصناف پس از درخواست‌های متعدد کسبه و اصناف بازار مبنی بر حمایت از طرح مسلح ساختن کرانه باختری، تصمیم به افتتاح حساب بانکی گرفت تا کمک‌های مالی کسبه بازار و عموم مردم را برای امر مسلح ساختن کرانه باختری جمع‌آوری کند و علاقه‌مندان جهت در طرح تسلیح کرانه باختری می‌توانند حمایت‌های مالی خود را به حساب 1/666666-12-30-6001 بانک مهر اقتصاد واریز یا به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N412939

وبگردی