آفتاب
نماینده بیرجند:

اسرائیل از شدت ترس حمله به فلسطین را افزایش داده است

اسرائیل از شدت ترس حمله به فلسطین را افزایش داده است

نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه داعش دست‌نشانده رژیم صهیونیستی است، گفت: ریشه داعش اسرائیل است و هدف اسرائیل از تشکیل گروه‌هایی مانند داعش مشغول کردن مردم به گرفتاری‌هایی دنیایی است تا خودشان به کار خود ادامه دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه امام راحل جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس نام‌گذاری کرده‌اند گفت: در جمعه آخر ماه رمضان به خاطر حال و هوای معنوی که مردم در ماه رمضان دارند برای ادای وظیفه شرعی و ملی در روز قدس به خیابان‌ها آمدند و فریاد "مرگ براستکبار" سردادند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در قرآن عبادت خدا و اجتناب از طاغوت سفارش شده است، تصریح کرد: در ماه رمضان خدا را عبادت می‌کنیم و جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به عبادت خدا مشغول هستند و بایسته و شایسته است که در این ایام به وظیفه شرعی خود که اجتناب از طاغوت است عمل کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرگذاری راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: با برگزاری راهپیمایی روز قدس اسرائیل همه ساله مستاصل می‌شود و فریاد روز قدس باعث شکست هیمنه اسرائیل شده است.

عبادی با اشاره به اینکه حملات رژیم اسرائیل امروزه عاقلانه نیست، تصریح کرد: اسرائیل از شدت ترس حملات خود علیه فلسطین را افزایش داده است و این کارهای اسرائیل باعث از بین رفتن آبروی غربی‌ها و آمریکا شده است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری نقش نخبگان در آگاه‌سازی مردم نسبت به مسئله فلسطین، گفت: نخبگان باید در صحنه حضور داشته باشند و با فریاد خود مردم را وارد این صحنه‌ها کنند.

انتهای پیام

کد N412811

وبگردی