آفتاب
گردان های عزالدین قسام:

بیش از 80 نظامی اسرائیلی کشته شده اند/ شلیک روزانه 90 موشک مقاومت به اراضی اشغالی

بیش از 80 نظامی اسرائیلی کشته شده اند/ شلیک روزانه 90 موشک مقاومت به اراضی اشغالی

شاخه نظامی حماس اعلام کرد در جریان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 80 نظامی اسرائیلی کشته و بیش از 300 نفر از آنان نیز مجروح شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت آژانس خبر ترکیه، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آمار جدیدی از تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه ارائه کرد. در حالی که منابع رسمی اسرائیل از کشته شدن کمتر از 40 نظامی این رژیم در این حملات سخن می گویند، شاخه نظامی حماس این آمار را بیش از 80 نفر می داند.

"ابو عبیده" از سخنگویان گردان های عزالدین قسام گفت طی نزدیک به 20 روز حمله نظامیان صهیونیست به غزه بیش از 80 نظامی اسرائیلی کشته و بیش از 300 نفر از آنان نیز مجروح شده اند. وی با قرائت بیانیه ای در شبکه الاقصی اعلام کرد گردان های عزالدین قسام در این مدت با به اجرا گذاشتن چندین عملیات نظامی علیه صهیونیست ها در مناطق مختلف غزه توانسته اند طرح های جنگی آنان را بی اثر کنند.

ابوعبیده همچنین از پرواز هواپیماهای بدون سرنشین مقاومت با عنوان ابابیل-1 برای انجام عملیات شناسایی به اراضی اشغالی در این مدت خبر داد. به گفته وی گردان های عزالدین قسام در این مدت به طور متوسط روزانه 90 موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین شلیک کرده اند. 

این در حالی است که یک جنبش فتح، آمار تلفات رژیم صهیونیستی را 100 کشته اعلام کرده است.

کد N412796

وبگردی