آفتاب

تشکر جمعیت دفاع از ملت فلسطین از حضور پرشکوه مردم در روز قدس

تشکر جمعیت دفاع از ملت فلسطین از حضور پرشکوه مردم در روز قدس

جمعیت دفاع از ملت فسلطین در بیانیه‌ای از حضور پرشکوه مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه شرح زیر است:

«غزه تنها نیست. فلسطین،‌ آزاد خواهد شد. قدس، تشنه نماز وحدت است. ای قدس،‌ ما خواهیم آمد و با یاد شهیدان راه رهایی‌ات، نماز خواهیم گذارد. اسراییل، از صفحه روزگار محو خواهد شد و تنها نقطه سیاهی خواهد بود که در تاریخ بشر ورق خواهد خورد و ... .

این پیام حضور گسترده توده‌های مردم در روز جهانی قدس بود. سپاس خدایی را که ایثار را آفرید و ایمان را و شکوه حمایت از مظلوم را و آن ودیعه‌ای در نهاد مردمان قرار داد. سپاس خدایی را که ایرانی را زمان‌شناس و آینده‌نگر و با بصیرت و مومن به اوامر الهی آفرید. طوبی به ملت، مردم و امتی که واژه ایثار را مصداقی زیبا شدند و در گرمای طاقت‌فرسا و با زبان روزه آمدند تا با فریاد رسای خویش اعلام کنند، تا ستم هست ما هستیم و تا فلسطین و قدس در ستاره جعلی صهیونیسم زنجیر است ما قفل و زنجیرشکنانیم.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین بر خود فرض می‌داند از حضور پرشکوه و آگاهانه آحاد مردم در راه‌پیمایی عظیم روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین خاصه مردم محصور و محروم غزه که با خون خویش در رمضان، افطار می‌کنند تشکر کند و تردیدی ندارد آنان که گام در این مسیر نهاده‌اند گام در مسیر رستگاری نهاده‌اند.

سعی‌تان مشکور و مقبول.»

انتهای پیام

کد N412566

وبگردی