آفتاب

جنایات صهیونیست ها در غزه صدای مردم آمریکا را در آورد

جنایات صهیونیست ها در غزه صدای مردم آمریکا را در آورد

تهران – ایرنا – هزاران نفر از مردم نیویورک در اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم مظلوم آن به خیابان ها آمدند و خواستار پایان دادن به این خشونت ها شدند.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری رویترز، افسران پلیس نیویورک در باره این تظاهرات گفتند که تعداد تظاهر کنندگان بین دو تا سه هزار نفر بود که پلیس در تلاش بود آنان را احاطه کند.

این تظاهر کنندگان که در دست آنها پرچم فلسطین و پلاکارد هایی مبنی بر محکوم کردن رژیم صهیونیستی دیده می شد، صبح امروز (به وقت ایران )به خیابان های شلوغ محدوده میدان تایمز هجوم بردند.

یکی از این تظاهرکنندگان گفت: ما می خواهیم محاصره غزه و کشته شدن مردم فلسطین متوقف شود و مردم آن مانند انسان های معمولی زندگی کنند.

مردم نیویورک همچنین در محله منهتن تجمع کردند و فریاد های ˈفلسطین را آزاد کنیدˈ و ˈکشتار و جنگ را متوقف کنیدˈ سر دادند.

خبرگزاری رویترز با نشان دادن شگفتی خود نوشت: مشخص نیست سازمان دهندگان این تظاهرات چه کسانی بودند که مردم را از کیلومترها آنطرف تر به اینجا کشانده بود.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که نزدیک به سه هفته متوالی است ادامه دارد تاکنون 889 کشته که عمدتا زن و کودک هستند و 5850 زخمی برجا گذاشته است.

مردم و تشکل های مردمی در اعتراض به این حملات تاکنون تظاهرات و راه پیمایی های گوناگونی در کشورهای مختلف جهان برپا کرده اند.

رسانام**9242**1446
کد N412266

وبگردی