آفتاب

اذعان رئیس سازمان دیده بان حقوق بشر به دروغ بودن ادعای وجود سپر انسانی در غزه

اذعان رئیس سازمان دیده بان حقوق بشر به دروغ بودن ادعای وجود سپر انسانی در غزه

مدیر اجرایی سازمان دیده بان حقوق بشر پس از پایان سفر خود به غزه در اظهارتی کوتاه ادعای رژیم صهیونیستی در مورد اینکه حماس برای درامان بودن از حملات از سپر انسانی استفاده می کند، را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با افزایش قابل توجه شمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی، تل آویو برای توجیه آمار بالای کشته شدگان اعلام کرد که جنبش حماس برای درامان ماندن از حملات اقدام به استفاده از سپر انسانی می کند اما "کنت روس" در مصاحبه ای کوتاه این ادعای رژیم صهیونیستی را رد کرد.

کنت روس، مدیر اجرایی سازمان دیده بان حقوق بشر، در پاسخ به خبرنگار بی بی سی گفت: بعد از سپری کردن یک هفته در غزه می توانم بگویم که ادعای استفاده حماس از سپر انسانی صحت ندارد.

اظهارات روس در حالی است که شمار شهدای فلسطینی در جریان حملات 19 روزه رژیم صهیونیستی به غزه از مرز 880 نفر گذشته و گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی امورز شنبه با برقراری آتش بس به مدت 12 ساعت موافقت کرده اند.

این وضعیت در حالی است که تلاش های دیپلماتیک از سوی کشور های مختلف برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به غزه راه به جایی نبرده و تل آویو در این راه حتی با طرح هایی که از سوی حامیان رژیم صهیونیستی ارائه می شود نیز مخالفت می کند.

کد N412073

وبگردی